Firma | GK Norge |
Fylke | Rogaland |
Sted | Sandnes |
Søknadsfrist | 26.10.2014 |
GK NORGE AS har en rekke store kunder gjennom riksdekkende avtaler. I det daglige ivaretas disse kundene gjennom et av våre mange avdelingskontorer, ut over dette har vi en sentral bemanning for å koordinere kundedialogen og leveransen. Vi har sterk ordreinngang innenfor segmentet av riksdekkende kunder og søker derfor etter en person som skal inngå i vårt team som sentral forvalter av en eller flere riksdekkende avtaler.
Arbeidsoppgaver:
- Key Account Manager ansvar for gitt kunde med økonomisk ansvar
- Utstrakt kundedialog og ansvarlig for kundetilfredshet
- Salg av GK sine konsepter
- Administrative oppgaver rundt kontrakten, tilbud og oppfølging av kunde
- Forhandlinger med kunde
- Implementering av inngåtte avtaler
Ønskede kvalifikasjoner:
- Dokumentert relevant erfaring innen salg og salgsledelse
- Gode kommunikasjonsevner, utadvendt og serviceinnsitilt
- Resultaltorientert, god forretningssans og profittnerve
- Evne til å jobbe strukturert og målrettet, både selvstendig og i team
- Beherske MS-Office programmer/generell god datakunnskap
- Utdannelse på høgskolenivå, teknisk og/eller merkantilt. Personlig egnethet kan veie opp for manglende formalkompetanse
Vi kan tilby:
- En interessant stilling i en utvilkende og ekspanderende avdeling, i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
- Meget godt arbeidsmiljø, der DU vil kunne være en positiv påvirker i våre helt nye lokaler
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
- Kurs og etterutdanning
- Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
- Gode pensjon-, lønns-, bil-, telefon og forsikringsordninger
Kontorstedet vil være Luramyrveien 17, Sandnes, ved Kvadrat.
Vennligst oppgi dine referanser i søknaden.
Referanse: KAM GK Stavanger
Kontaktpersoner:
Harald Damhagen, regionsdirektør tlf 928 45 515
Erik Nysted, distriktssjef, tlf. 922 29 318