HR-/HMS-konsulent Lillehammer

GK er en TotalTeknisk Entreprenør og Servicepartner. Vi tilbyr tekniske installasjoner og rådgivning som bidrar til betydelige energi- og miljøgevinster i kombinasjon med optimal komfort for byggets brukere. Våre løsninger er basert på ledende teknologi, inngående produktkjennskap og flere tiårs driftserfaring. Konsernet GK har ca. 1850 medarbeidere i Norge, Sverige og Danmark og en omsetning på ca. 3 milliarder kroner.

FirmaGK Rør
FylkeOppland
StedLillehammer
Søknadsfrist24.09.2014

Administrasjonen i GK Rør på Lillehammer består av 9 medarbeidere innen lønn, regnskap, økonomi, administrasjon, innkjøp og HR/HMS. Vi skal fra høsten 2014 ivareta administrative funksjoner også for det nyetablerte GK-selskapet GK Elektro AS. Dette sammen med pågående og fremtidig vekst i GK Rør AS gjør at vi har behov for økt kapasitet og kompetanse innenfor HR og HMS. Vi søker derfor etter en ny medarbedier til vår administrasjon på Lillehammer.

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegging og oppfølging av kompetanseutviklingstiltak
  • Bistå i rekrutteringsprosesser
  • Delta i utvikling av systemer og rutiner for GK Rør og GK Elektro
  • Rådgiver for avdelingsledere og Distriktssjefer i saker innen HR- og HMS-området
  • Administrative oppgaver innen HR- og HMS-området i GK Rør og GK Elektro

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyskoleutdanning med relevant fagkrets
  • 3-5 års erfaring med HR-/HMS-arbeid, gjerne fra større virksomhet
  • Gjerne bakgrunn fra eller kunnskap om prosjektorganiserte virksomheter
  • Gode ferdigheter i bruk av IT-systemer
  • Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
  • Teamorientert, positiv, løsningsorientert og effektiv

Vi kan tilby:

  • Interessante oppgaver i en offensiv bedrift i vekst
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Et godt arbeidsmiljø i gode lokaler sentralt i Lillehammer
  • Noe reising må påregnes

Referanse:HR-konsulent Lillehammer

Kontaktperson: Personalsjef Bård Scheie, tlf. 951 14 760

Søk stillingen her

Vis flere stillinger: