I unike brukere hadde vi i januar i fjor ca. 65 000. Nå er vi i nærheten av 100 000 i samme måned, en økning på ca 54%!
Det er også hyggelig å registrere at innsalget er meget godt. Annonsesalget i 2011 ligger vesentlig over det vi registrerte på denne tiden i fjor. Det er fortsatt tøff vinter mange steder (som det også var i fjor), men vi merker nå en helt ny optimisme i byggenæringen.
I og med den økte annonseinngangen blir det også mer fyldige utgaver. Vi har aldri hatt en større utgave i begynnelsen av et år enn i Byggeindustrien nr. 1 i år. Byggeindustrien nr. 2 blir også fyldig med mye godt stoff. Noen fagpresseblader synes å klare å opprettholde gode trykte fagblader samtidig som man har oppdaterte gode nettsider. På dette området sliter avisene, og spesielt løssalgsavisene langt mer.
For å klare den økte veksten har Mediehuset Byggeindustrien ansatt flere medarbeidere.
- Nøkkelord
- Leder