Erfaren kalkulatør med BIM-kompetanse

AF Byggfornyelse er en av de største aktørene i markedet innenfor rehabilitering, ombygging og påbygging, men har i tillegg flere store kultur- og nybyggsprosjekter. Vi rehabiliterer og utbedrer kjøpesentre, skoler, sykehjem, borettslag, næringsbygg og har blant annet spesialisert oss på modernisering av baderom i borettslag. Nytt Nasjonalmuseum, nye Deichmanske bibliotek og boligprosjektet Bjørvika er blant våre pågående signalprosjekter. Med vår tverrfaglige kompetanse og vår gjennomføringsevne bistår vi i prosjekter som både vi og oppdragsgiverne kan være stolte av.

Firma AF Byggfornyelse
FylkeOslo
Søknadsfrist07.06.2019

Som et viktig ledd i utviklingen av forretningsenheten søker vi en erfaren kalkulatør. Du vil bli involvert i hele tilbuds- og kalkulasjonsprosessen. Du vil få ansvaret for å gjennomgå konkurransegrunnlaget og presentasjon av dette. Som kalkulatør må du jobbe systematisk med innhenting og evaluering av tilbud fra underleverandører, samt kalkulasjon av tilbud, hovedsakelig i dataverktøyet ISY ByggOffice.

Vi søker deg som har kommersiell teft og erfaring med innkjøp. Du har gjerne erfaring med ulike kontraktsformer og en genuin interesse for å komme frem til gode løsninger for kunden.

Du er strukturert, systematisk, har gode skriftlige og muntlige formuleringsevner, samt integritet.

Vi søker deg med høyere utdannelse og relevant erfaring fra byggebransjen. God kompetanse innen BIM vil vektlegges høyt i denne stillingen.

Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.

For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte HR-sjef Sif Løvdal på 45786585 eller avd direktør Espen Bjørke på 90651304.

Søk stilling

Vis flere stillinger: