Avdelingsleder/driftsleder

Berge Sag Gruppen AS (BSG) er en solid bedrift og en trygg arbeidsplass. Vi er en ledende bolig- og hytteleverandør på Haugalandet. Vi har virksomheter innen tomte- og boligutvikling, bygging av hus, fritidsboliger og næringsbygg, byggfornyelse og salg av byggevarer. Berge Sag og Trelast AS (BST) er den største virksomheten i Berge Sag Gruppen (BSG). BST har tre forretningsområder: Byggfornyelse, bolig/hytte og egenregiprosjekter. Omsetningen i BSG i 2017 var ca. 480 mill. kroner og konsernet har 115 ansatte. Vi er i sterk vekst og ser positivt på fremtiden. Berge Sag Gruppen har røtter tilbake til 1888. For mer informasjon, se bergesag.no.

Firma Berge Sag og Trelast
FylkeRogaland
StedØlensvåg
Søknadsfrist09.12.2018

Som avdelingsleder i Berge Sag og Trelast, avdeling Ølen, vil du få det operative ansvaret for å koordinere og lede byggeprosesser, samt følge opp alle involverte fra A-til-Å. Dette innebærer blant annet mye kundekontakt, salg, prosjektledelse og prosjektutvikling. Vi ser etter deg som kan bygge gode relasjoner til eksisterende og nye kunder, skape god tilhørighet i teamet og motivere ansatte til å levere i tråd med selskapet mål og strategi. Sammen med dyktige kollegaer får du ansvaret for å lede prosjektene på en solid og trygg måte.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for den daglige driften ved avdelingen, herunder operativt ansvar for personalledelse, drift, prosjektledelse og prosjektutvikling i avdelingen
  • Ansvar for å nå salgsmål, bygge gode kunderelasjoner og utvikle eksisterende kundeforhold
  • Ansvar for oppfølging av internkontroll, HMS og utvikling av driftsrutiner og prosesser i avdelingen i tråd med selskapets strategier og målsetninger
  • Operativt ansvar for produksjon og økonomisk oppfølging av prosjekter i avdelingen

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med styring av prosjekter fra oppstart til ferdigstillelse
  • Erfaring fra daglig ledelse, prosjektledelse eller byggeledelse i byggebransjen er ønskelig
  • Kan vise til erfaring og gode resultater innen salg og kundeoppfølging
  • Arbeider effektivt med digitale verktøy og IT-løsninger
  • God oversikt over lover og regler i bransjen
  • Erfaring med dokumentasjon og rapportering
  • Førerkort klasse B
  • Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Serviceorientert og vennlig
  • Selvgående og målbevisst
  • Omgjengelig med gode samarbeidsevner
  • Dyktig relasjonsbygger med gode kommunikasjonsferdigheter
  • Ser muligheter og er opptatt av kvalitet

Vi tilbyr

Vi tilbyr en utfordrende stilling med en allsidig arbeidshverdag. Berge Sag Gruppen har lange tradisjoner og er i god vekst. Som ansatt hos oss kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning og gode forsikringsordninger. Du vil få en nøkkelstilling i en organisasjon bestående av kompetente, selvstendige og dyktige medarbeidere.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Else-Margrete Liknes, tlf. +47 969 11 135 eller rådgiver Tuva K. Simensen tlf: 476 54 882.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt - også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 09. desember 2018 - søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale

Gå inn på www.hamnoy.no for å legge inn søknad.

Vis flere stillinger: