Anleggsleder til Romerike

Mesta AS er Norges største og ledende selskap innen drift og vedlikehold av vei og har virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel. I tillegg har selskapet betydelig kapasitet og kompetanse innen elektro, anlegg og Spesialproduksjon som har virke innen fagfeltene betong, fjell- og tunellsikring, rekkverk og veisikring, bro- og kaivedlikehold og jernbane.

Selskapet har ca. 1400 ansatte og hadde i 2017 en omsetning på ca. NOK 3,8 mrd. Selskapets hovedkontor ligger på Lysaker i Bærum. For mer informasjon se www.mesta.no

FirmaMesta
FylkeAkershus
StedBerger
Søknadsfrist14.01.2019

Vi søker etter anleggsleder til vår kontrakt på Romerike og ser etter deg som motiveres av å lede andre, som trigges av høyt tempo, og som har drivkraften til å gjøre oss bedre. Til gjengjeld tilbyr vi deg en unik mulighet å lede og organisere det operative arbeidet på våre anleggsprosjekter. Som anleggsleder vil du jobbe tett opp mot vår eksisterende kontrakt på drift og vedlikehold av veinettet på Romerike. Kontorsted er Berger.

Vi ønsker at vår nye anleggsleder skal være en tydelig leder, med erfaring fra lignende arbeider. For å lykkes i vårt marked i dag trenger vi også deg som er uredd, du må kunne tenke utenfor boksen, og ha et vinnerinstinkt iblandet god forretningsforståelse. Som anleggsleder vil du være ansvarlig for at prosjektenes økonomiske målsetninger oppnås, samt at kontraktsmessige forpliktelser overfor byggherre og underentreprenører ivaretas. Det er ønskelig med snarlig tiltredelse i stillingen.

For ytterligere informasjon ta kontakt med distriktssjef Ketil Dahl tlf. 414 01 999

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn

Arbeidsoppgaver

  • Organisere og lede arbeidet på en effektiv og god måte
  • Sikre at arbeidet til enhver tid oppfyller kontraktene mot byggherre
  • Sørge for dokumentasjon i henhold til eksterne og interne krav
  • Sikre effektiv utnyttelse av personell og maskiner (inkl. underentrepriser)
  • Være resultatansvarlig og utføre kostnadskontroll
  • Bistå i kalkulasjon av nye prosjekter

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra operativ ledelse og lignende arbeider
  • Teknisk fagskole/ingeniør utdannelse. Lang relevant erfaring kan kompensere for høyere utdannelse
  • God økonomiforståelse
  • Gode datakunnskaper
  • Kontraktsforståelse
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig

Egenskaper

  • God kommersiell innsikt
  • Evne til fleksibilitet i arbeidsoppgaver
  • Strukturert og selvgående
  • Løsningsorientert
  • Lett å samarbeide med
  • Positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Mesta er et verdidrevet selskap, og vi er opptatt av at våre ansatte kan identifisere seg med våre verdier, fokus, endringsvilje, helhetsansvar og ærlighet

Vi tilbyr

  • En utfordrende og spennende stilling med konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å skape sin egen arbeidshverdag

Søk stilling

Vis flere stillinger: