Administrativ medarbeider Nordhordland

Mesta AS er Norges største og ledende selskap innen drift og vedlikehold av vei og har virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel. I tillegg har selskapet betydelig kapasitet og kompetanse innen elektro, anlegg og Spesialproduksjon som har virke innen fagfeltene betong, fjell- og tunellsikring, rekkverk og veisikring, bro- og kaivedlikehold og jernbane.

Selskapet har ca. 1400 ansatte og hadde i 2018 en omsetning på ca. NOK 4 mrd. Selskapets hovedkontor ligger på Lysaker i Bærum. For mer informasjon se www.mesta.no

FirmaMesta
FylkeHordaland
StedKnarvik
Søknadsfrist26.05.2019

Er du engasjert, selvgående og har stå-på-vilje? Da bør du lese videre!

Mesta har vunnet driftskontrakten for Nordhordland, og søker nå etter en administrativ medarbeider til å bistå prosjektleder i den daglige driften. Vi ser etter en systematisk og strukturert person med engasjement, kremmerånd og godt humør.

Distrikt Hordaland består av fem kontrakter på drift- og vedlikehold av vei og tunneler, samt en egen anleggsavdeling. Det er ingen forutsetning at du har jobbet med dette tidligere, men du må syntes at fagområdet virker spennende. Som person jobber du selvstendig, samtidig som du er god til å kommunisere med alle typer mennesker.

Kontorsted vil være i Knarvik-området.

Kontaktperson for stillingen er fungerende distriktssjef Rolf Dale, tlf. 905 47 357.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Arbeidsoppgaver

Bistå prosjektleder i den daglige driften, med blant annet:

  • Godkjenning av inngående faktura, noe fakturering
  • Klargjøring av dokumentasjon til byggemøter og andre dokumentasjonskrav
  • K-HMS rapportering
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumenter til kontraktens kvalitetsplaner
  • Oppfølging av vintermengder
  • Øvrig dokumentasjon og rapportering
  • Diverse forefallende kontorarbeid

Kvalifikasjoner

  • Økonomisk eller administrativ utdannelse, erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • God økonomisk forståelse
  • Gode datakunnskaper, herunder Excel.
  • Erfaring innen kontraktforståelse er en fordel
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B. Må disponere egen bil

Personlige egenskaper:

  • Pliktoppfyllende og selvstendig
  • Evne til å jobbe systematisk og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Godt humør og omgjengelig

Arbeidstid – ut over vanlig arbeidstid

  • Må påregne noe arbeid ut over vanlig arbeidstid

Søk stilling

Vis flere stillinger: