Administrativ medarbeider Hardanger

Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1300 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.

FirmaMesta
FylkeHordaland
StedOdda
Søknadsfrist04.06.2019

Er du engasjert, selvgående og har stå-på-vilje? Da bør du lese videre!

Mesta søker etter en administrativ medarbeider til å bistå prosjektleder i den daglige driften av driftskontrakt Hardanger. Vi ser etter en systematisk og strukturert person med engasjement, kremmerånd og godt humør.

Distrikt Hordaland består av fem kontrakter på drift- og vedlikehold av vei og tunneler, samt en egen anleggsavdeling. Det er ingen forutsetning at du har jobbet med dette tidligere, men du må syntes at fagområdet virker spennende. Som person jobber du selvstendig, samtidig som du er god til å kommunisere med alle typer mennesker.

Kontorsted er i Odda.

Kontaktpersoner for stillingen er prosjektleder Beate Angen, tlf. 473 58 902, og prosjektleder Sven Ole Tveit, tlf. 976 88 642.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Arbeidsoppgaver

Bistå prosjektleder i den daglige driften, med blant annet:

  • Godkjenning av inngående faktura, noe fakturering
  • Klargjøring av dokumentasjon til byggemøter og andre dokumentasjonskrav
  • K-HMS rapportering
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumenter til kontraktens kvalitetsplaner
  • Oppfølging av vintermengder
  • Øvrig dokumentasjon og rapportering
  • Diverse forefallende kontorarbeid

Kvalifikasjoner

  • Økonomisk eller administrativ utdannelse, erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • God økonomisk forståelse
  • Gode datakunnskaper, herunder Excel.
  • Erfaring innen kontraktforståelse er en fordel
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B. Må disponere egen bil

Personlige egenskaper

  • Pliktoppfyllende og selvstendig
  • Evne til å jobbe systematisk og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Godt humør og omgjengelig

Arbeidstid – ut over vanlig arbeidstid

  • Må i perioder påregne noe arbeid ut over vanlig arbeidstid

Det tilbys

  • En spennende stilling i et godt og dynamisk arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og pensjons- og forsikringsordninger
  • Store muligheter for rette person

Søk stilling

Vis flere stillinger: