Service- og ettermarkedsansvarlig

Lett-Tak Systemer AS er en landsdekkende bedrift som konstruerer, produserer og installerer taksystemer skreddersydd etter kundens ønsker. Lett-Tak-elementene produseres på bestilling i egen fabrikk, og skreddersys til hvert enkelt bygg. Lett-Tak leveres til kunder i hele Norden.

FirmaLett-Tak Systemer
FylkeVestfold og Telemark
StedLarvik
Søknadsfrist02.02.2022

Vi søker service- og ettermarkedsansvarlig til nyopprettet stilling

Som ansvarlig for service og ettermarked (SEM) hos oss vil du jobbe tverrfaglig med å utvikle et nytt forretningsområde i Lett- Tak AS. Sammen med salg - og markedsavdelingen, tekniske prosjektledere og montasjeavdeling ønsker vi å kunne tilby våre kunder takservice, vedlikeholdsavtaler og utbedring av skader.

Du vil jobbe med næringskunder i ulike bransjer. Disse kundene er typisk byggherrer, eiendomsutviklere og offentlige etater. Lett-Tak AS er leverandør til næringsbygg, idrettshaller, skoler, boligkomplekser, helsehus, restauranter, terminaler, logistikkbygg og sikkerhetsanlegg.

Du vil kjøpe tjenester internt i bedriften. Det vil si at du må samhandle og samarbeide med hele organisasjonen, koordinere og sikre fremdrift i hver bestilling. Dersom det kreves, vil du også måtte benytte eksterne leverandører for å oppfylle kundens krav og forventning.

De ulike kundene har ulike behov og det vil gjøre hverdagen veldig variert. Vi søker deg som er forretningsorientert, trives med å kunne se kommersielle muligheter og kan skreddersy gode løsninger til kundens behov. Vi ser etter deg som har erfaring fra prosjektledelse innen bygg, eiendomsutvikling, vedlikehold eller eiendomsmegler. Du trives med å styre prosjekter slik at sluttresultatet blir som ønsket. Du sørger for at arbeidet blir gjort innen de rammebetingelser som oppdraget har. Organisasjonsforståelse og innsikt i de ulike leddene i bedriften er en stor fordel.

Arbeidsoppgaver:

  • Prosjektledelse av kundehenvendelser
  • Salg av serviceavtaler mot nye og eksisterende kunder
  • Kundekontakt med fokus på skreddersydde løsninger
  • Prospecting av kunder
  • Koordinering, planlegging og kvalitetssikring av leveransen
  • Kjøp av interne og eksterne tjenester

Kvalifikasjoner:

  • Teknisk utdannelse fra fagskole eller høyskole/universitet.
  • Erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Erfaring innenfor byggebransjen er en fordel.
  • Kommersiell forståelse og kundeorientert
  • Generelt gode IT kunnskaper.
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig.

Egenskaper

  • Strukturert og ryddig arbeidsstil
  • God kommunikasjonsevne hvor både interne og eksterne kontakter er viktige
  • Initiativrik
  • Analytisk
  • Drives av å oppnå resultater og yte god kundeservice
  • Trives når det er litt hektisk og takler mange oppgaver samtidig

Vi tilbyr

  • Dedikerte og hyggelige kollegaer.
  • Godt og uformelt arbeidsmiljø med meget kompetente medarbeidere.
  • Varierte arbeidsdager med høy grad av selvstendig arbeid.
  • Arbeidssted er ved vårt kontor i Larvik (noe reising må påregnes)

Ved spørsmål, kontakt rådgiver Randstad:

Henriette Austnes
senior advisor
henriette.austnes@randstad.no
+47 40021430

Søk stilling

Vis flere stillinger: