Salgssjef

Bedriften

Atlanco Rimec Group er markedsledende innen å sørge for administrerte grupper av fagutlært og ikke-fagutlært arbeidskraft til store “blue-chip”-kunder over hele Europa innenfor ingeniørvitenskap og konstruksjons-, mekanisk og elektrisk- og bred industriell sektor.

FirmaAtlanco Rimec Group
Fylke
SøknadsfristSnarest

Salgssjef

(Sted: Oslo, Norge)

Siden oppstarten av våre operasjoner på det skandinaviske markedet, har vi opplevd raskt vekst, og ønsker nå å rekruttere en business manager som har bred kommersiell kunnskap og pioneerånd til å administrere denne oppstartsbedriften og til å innhente en respektabel del av dette hurtigvoksende markedet. Denne personen har flere års erfaring innen operasjons- eller salgsadministrasjon, og vil levere tjenester til konstruksjons-, ingeniørvitenskapelige- og næringsmiddelsektoren.

 

Nøkkeloppgaver

Oppstartsperiode

• Utforme og iverksette en forretningsplan som leverer både bedriftens langsiktige strategiske objektiver og mål for økonomisk vekst

• Tydelig fremsette en strategi for salgskanaler og markedsbane

• Identifisere nøkkelområder for vekst, og målsektorer

• Kvantifisere indikatorer for nøkkelytelser, både til og fra kunde, som er nødvendig for å kunne levere det samme

• Definere nøkkelleveranser, ressurser (inkl. personell), milepæler og tidsrammer for å kunne levere det samme

 

Administrativt

• Identifisering, kvalifisering og gjennomføring av kortsiktige og langsiktige planer med hensyn til mål

• Identifisering og utnytting av muligheter til vekst

• Presentering og rapportering av alle aspekter av bedriftens ytelse (finansiell, kommersielt, lovmessig osv.) til hovedbedriften på regelmessig basis.

 

Finansielt

• Evaluere bedriftens finansielle ytelse med tanke på mål

• Implementere strategien innenfor satt budsjett

• Sikre nøyaktigheten i finansielle dokumenter

 

Personell

• Overvåke personalets generelle ytelse, inkludert angivelse og overvåking av KPI

• Fastsettelse av nøkkelposisjoner og utnevning av nøkkelpersonell

• Formell ytelsesvurdering

 

Krav

• Bachelorgrad fra fremstående lokalt eller utenlandsk universitet og/eller mastergrad i økonomi og ledelse (MBA)

• 5 års erfaring innen administrasjon, inkludert forretningsutvikling innen bransje for midlertidig rekruttering i Norge

• Utmerkede kommunikasjonsegenskaper, både muntlig og skriftlig norsk og engelsk

• Solid kommersiell forretningssans

• Overlegne forhandlingsevner

• Pionerånd med nyskapende tankemønster

• Høyt energinivå og enestående arbeidsmoral

• Handlingsrettet - kan arbeide og utvikle egen forretning på selvstendig måte

• Erfaring med forretningsoppstart er et pluss

• Fleksibilitet til å reise i hele Skandinavia når basert utenfor Norge

 

Vår bedrift ønsker å tiltrekke oss talenfulle personer fra toppsjiktet, og tilbyr derfor en attraktiv generell godtgjøringspakke som vil inneholde muligheten til å tjene opp en ytelsesbasert bonus av vesentlig størrelse.

 

For å søke på stillingen ber vi deg sende inn din CV på engelsk, til Sarah Urquhart, HR Manager hr@atlanco.ie eller ringe Sarah på telefon 00353 1 491055 for ytterligere informasjon.

Vis flere stillinger: