Prosjektleder

Olaf E. Eriksen AS ble etablert i 1913. Helt siden den gang har vi spesialisert oss på ombygging, rehabilitering, tilbygg og nybygg. Kvalitet og faglig dyktighet har vært bedriftens viktigste verdi gjennom 100år. Vi er stolte av å levere kvalitetsarbeid i alle ledd - for vi vet at det må til for å tilfredsstille kundenes krav.

I dag er vi 26 ansatte, som omsetter for mellom 80-100 mil. Vi har ambisjoner om fortsatt vekst innenfor våre kompetanseområder. I selskapet sysselsetter vi foruten administrasjonen; prosjektledere, anleggsledere, tømrere og grunnarbeidere. Som godkjent lærlingebedrift for tømrer- og murerfaget søker vi kontinuerlig fremtidige ansatte igjennom denne lærlingeordningen. Vi tar oppdrag som total- og generalentreprenør. Alle større oppdrag inneholder tekniske fag med underentrepriser.

For våre kunder utføres oppdrag etter tilbud eller som regnings arbeide. Vi har mange av de store eiendomsbesitterene som faste kunder, noen via rammeavtaler. Statsbygg, Undervisningsbygg, Stortinget, Ullevål Sykehus, Kultur og Idrettsbygg, Omsorgsbygg for å nevne noen.

Vi holder til i trivelige lokaler på Bryn i Oslo. Arbeidssted er i Oslo og nære omegn. Se for øvrig vår hjemmeside: www.olaferiksen.no

Firma Olaf E Eriksen AS Entreprenørforretning
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Har du lyst til å bidra med å videreutvikle vårt selskap

Byggebransjen er en av Norges største næringer, med betydelig vekstpotensial. Det er mangel på boliger i mange landsdeler, og norske husstander bruker over 70 milliarder årlig på oppussing. Totalt omsetter byggebransjen for ca. 500 milliarder årlig.

I OEE AS tror vi på flat organisasjonsstruktur og åpne dører. Det er kort vei fra idé til gjennomføring. Den som søker ansvar får det. Vår styrke er fleksibilitet og evne til raske omstillinger om situasjonen krever det. Vi er praktisk orienterte og søker løsninger som fungerer omgående, men i bunn ligger alltid våre langsiktige visjoner.

Vi ønsker oss kollegaer som trives med å bygge relasjoner med kunder, som motiveres av å skape resultater og som vil bidra til å styrke vår posisjon i markedet. Du har stor arbeidskapasitet, og evnen til å gjennomføre de ideene du bringer til bordet. Du må være selvgående, men også like å jobbe i team. Hos oss blir din innsats lagt merke til.

Arbeidsoppgaver

  • Kalkulering av nye prosjekter med mengdeberegninger, beskrivelser, tilbudsunderlag, innhenting av priser og ferdigstilling/tilrettelegging av endelig tilbud
  • Relasjons- og nettverksbygging
  • Ansvar for innkjøp
  • Deltagelse i forhandlinger med underleverandører og kunder
  • Overordnet ansvar for gjennomføring av prosjekter.
  • Riggplanlegging, bemannings- og fremdriftsplaner.
  • Representant på byggeplassen for byggherrer, leverandører, kunder, rådgivere, arkitekter og offentlige myndigheter.
  • Godkjenne fakturaer inn, og fakturere ut.
  • Oppfølging og prising av endringer
  • Koordinering av egne arbeider, underentreprenører og samarbeidspartnere.
  • Oppfølging av kvalitet og kostnadskontroll.
  • Ansvarlig for HMS rutiner og sørge for at de følges
  • FDV - Dokumentasjon

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning, helst innenfor bygg- og anleggsfaget
  • Lengre erfaring fra bygg- og anleggsfaget
  • Erfaring med å lede prosjekter, kalkulasjon og etterkalkyle
  • God kjennskap til NS 8405/06/07 og Bustadsoppføringslova.
  • Gode datakunnskaper samt kjent med kalkulasjons- og prosjekteringsverktøy.
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne. Må kunne kommunisere på norsk både skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra relasjonssalg med gode resultater
  • Erfaring som prosjektleder fra entreprenørvirksomhet. Det er en stor fordel med erfaring fra ombygging og rehabiliteringsprosjekter.
  • Gode lederegenskaper, og flink til å samarbeide.
  • God erfaring med økonomisk styring av prosjekter
  • Strukturert.
  • Fleksibel.
  • Mål- og resultatbevisst.
  • Førerkort klasse B

Utdanningsretning

  • Bygg og anlegg

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet Svennebrev som tømrer

Personlige egenskaper

  • Strukturert, systematisk og nøyaktig
  • Handlekraftig
  • Gode evner til å samarbeide
  • Pedagogisk anlagt og gode evner til å kommunisere nødvendig informasjon internt, til leverandører og til kunder
  • Dyktig til å skaffe nye kunder og lete opp nye oppdrag.

Språk

  • Engelsk
  • Norsk

Vi tilbyr

  • Spennende og utfordrende jobb
  • Meget godt og attraktivt arbeidsmiljø
  • Moderne og trivelige lokaler
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Spørsmål om stillingen

Tom Hjorth
Daglig leder

tom@olaferiksen.no
Tlf. 901 18 549

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: