Årets Bygger’n.
<p>F.v.: Linn Skåber, Geir Fyrvik, Arve Jensen, Marius Granmo og Morten Johansen (alle fra Bygger’n Fauske) ogkjededirektør Christine Holm (Bygger’n Norge). Foto: Bygger’n </p>Årets leverandør. F.v: Linn Skåber, Ottar Hansen (marketingsjef Bygger’n Norge), Hege Gåsvand, Kollbjørn Hellestø, Leiv Bæverfjord, Per Gjestvang og Thomas Johnsen (alle fra Rindalslist). Foto: Bygger’nServiceprisen. Linn Skåber og leder hos Bygger’n Skjåk, Nils Henry Fosstuen. Foto: Bygger’nÅrest servicehelt ble Kim Ole Gudøy fra Bygger’n Trebygg i Svolvær. Foto: Bygger’n

Prisdryss på Bygger’ns kjedekongress

Bygger’n Fauske ble kåret til årets Bygger’n under helgens kjedekongress i Stavanger.

«Med en flott ny og utvidet butikk, en fantastisk serviceinnstilling, resultatmarginer i toppklassen og en solid omsetningsvekst i 2016, gjorde Bygger’n Fauske til en solid vinner», skriver Bygger’n i sin begrunnelse for at Bygger’n Fauske skulle stikke av årets pris.

Bygger’n Fauske har også vært en av pilotene på Bygger’n Driftssystem da byggevarekjeden satte i gang prosjektet, og har vært en sterk pådriver for en konstruktiv utvikling av driftssystemet og kjeden.

De øvrige nominerte var: Byggern Brønnøysund, Bygger’n Treungen, Bygger’n Meldal, Bygger’n Orkdal, Bygger’n Steigen, Bygger’n Jondal og Bygger’n Austevoll.

Årets leverandør ble Rindalslist.

Vinneren var stemt fram av medlemmene i Bygger’n kjeden basert på innsatsen i 2016.

Serviceprisen 2016 gikk til Bygger’n Lom.

De har vært best sammenlagt på alle Mystery shopper målinger i 2016

Årets servicehelt 2016 ble Kim Ole Gudøy fra Bygger’n Trebygg i Svolvær.

«Den unge gutten har fått mye skryt fra både kunder og kolleger for en enorm serviceinnstilling og en utrolig evne til ikke å se problemer – kun løsninger. Han tar også initiativ ovenfor leverandørene for stadig å tilegne seg mer fagkunnskap», melder Bygger’n .