Montasjekoordinator

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med mer enn 160 utsalgssteder, 1900 ansatte og over 10 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Logistikk, Optimera Byggsystemer og kjedene Montér, Flisekompaniet og Byggi.

Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain, som har 170.000 medarbeidere i 67 land og er Europas største distributør av byggevarer.

Firma Optimera
FylkeVestfold
StedTønsberg
Søknadsfrist15.06.2017

Vil du bidra til å skape vinnere og være en del av et vinnerteam? Vi ser etter deg som er offensiv, profesjonell og personlig i din tilnærming. Vi tror på at kombinasjonen av å bygge kunnskap og godt samarbeid er en sikker suksessoppskrift for å bygge vinnere. Vi lykkes først når vi lykkes sammen! Høres dette kjent ut for deg?

Optimera AS har nå ledig stilling som MONTASJEKOORDINATOR Kjøkken Garderobe Bad. Vi ønsker at du har erfaring med prosjektgjennomføring – fortrinnsvis fra kjøkken- eller entreprenør-, bygg-, og anleggsbransjen. Du jobber selvstendig, og er vant til selv å treffe beslutninger. Du har gode resultater å vise til, og du er vant til å benytte IT i ditt daglige virke.

Arbeidsoppgaver:

  • Kontrahere montører.
  • Delta på fagmøter på byggeplass-, sikre god kunnskap om grensesnitt mellom de ulike fagområder
  • Sikre fremdrift i forhold til fremdriftsplan
  • Ansvar for gjennomføring av kontrollmål, samt koordinering med tilvalgsselger
  • Ansvar for planlegging og gjennomføring av leveranser i samarbeid med prosjektselger
  • Delta på byggemøter, ansvar for å videreformidle aktuell informasjon til tilvalgsselger/ montør
  • Oppfølging av montører/fremdrift på byggeplass
  • Ansvar for oppfølging av HMS/SHA plan
  • Håndtering av avvik, avviksrapportering
  • Delta på 1.års befaring når Optimera skal delta på denne
  • Evaluere prosjekt, og rapportere til prosjektselger

Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Du har erfaring fra byggeplass
  • Du har erfaring fra prosjektledelse og – gjennomføring
  • Du har erfaring med å jobbe med fremdriftsplaner
  • Strukturert og serviceinnstilt med godt humør
  • Gode samarbeidsevner
  • Positiv og kreativ

Vi kan tilby:

  • Et faglig godt, resultatorientert og inspirerende miljø i et selskap som er i vekst
  • Store utfordringer og gode muligheter for faglig- og personlig utvikling
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Trivelig og hektisk arbeidsmiljø
  • Spennende jobb i solid firma med ledende posisjon i sitt marked

Spørsmål om stillingen

Geir Andersen

Salgssjef Proff

Telefon 911 23 658

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: