Kundeansvarlig

Vi bygger boliger med tanke på de som skal bo i dem. Derfor har vi innrettet vår organisasjon, inklusive ledelse, prosesser og kultur, for å effektivt kunne imøtekomme kundenes skiftende behov og preferanser. Denne kundeorienteringen skal resultere i boliger med stor verdi for beboerne og at de får en best mulig opplevelse av sitt nye hjem. I praksis gjør vi dette gjennom tett dialog med kundene, blant annet gjennom prosjektrelaterte spørreundersøkelser og samarbeid med markedets beste eiendomsmeglere og arkitekter. Majoriteten av Base Bolig eies av Base Gruppen AS. Vårt team består av daglig leder, prosjektleder, prosjektutvikler og finansdirektør med tilleggsressurser fra Base Property og Base Gruppen.

Base Gruppen AS er eierselskapet i Base-konsernet, med datterselskapene Base Property AS, Base Bolig AS og Abri Dialogue AS. Base-selskapene driver eiendomsutvikling innen næringseiendom, hotell og bolig. Abri Dialogue er leverandør av tjenester til private og offentlige innen omsorg, kompetanse og mottak.

For mer informasjon om selskapet: se www.basebolig.no

FirmaBase Bolig
FylkeRogaland
StedStavanger
Søknadsfrist30.06.2019

Vår kompetanse, vår erfaring og vårt nettverk av gode samarbeidspartnere gjør det mulig å skape boligområder med kvaliteter som gjør at folk trives. Vi styrker vår satsning og oppretter en ny rolle som kundeansvarlig.

Som kundeansvarlig får du ansvaret for markedsføring, salg og kundeoppfølging. Gjennom tett oppfølging og profesjonell kundebehandling skal du bidra til høy kundetilfredshet fra første kontakt til overlevert bolig. I tillegg skal du kvalitetssikre kundens garantiperiode gjennom en profesjonell håndtering av eventuelle reklamasjoner.

Du er utadvendt og kreativ, har god forretningsmessig forståelse og jobber selvstendig og effektivt. I tillegg ser vi gjerne at du har utdanning og/eller erfaring innen boligsalg.

Arbeidsoppgaver

  • Salg av prosjekterte og ferdigstilte leiligheter/boliger
  • Kundekontakt og oppfølging gjennom hele salgsprosessen
  • Gjennomføre visninger og salgsmøter, både i forhold til prosjekterte og ferdigstilte boliger
  • Oppfølging av megler og interessenter
  • Annonseutforming og annonseadministrasjon
  • Ajourhold av kundedatabase, samt håndtere nyhetsbrev og kundeundersøkelser
  • Bygge gode relasjoner mot kunder, samarbeidspartnere og myndigheter, samt være aktiv på relevante arenaer
  • Ha fokus på markedsmulighetene i regionen og videreutvikle disse
  • Bidra til strategi- og handlingsplaner for markedsarbeid, med spesielt fokus på digital markedsføring og sosiale medier
  • Overtakelsesbefaring sammen med prosjektleder og entreprenør
  • Oppfølging av feil og mangler (reklamasjoner) i garantiperioden

Kvalifikasjoner

  • Relevant salgserfaring med gode resultater
  • Relevant høyere utdanning
  • Erfaring med bruk av sosiale medier i markedsføring
  • Erfaring/utdanning innen boligsalg/eiendomsmegling vil være en fordel

Personlige egenskaper

  • Selvgående og initiativrik med stor gjennomføringsevne
  • Positiv og utadvendt
  • Strukturert
  • Meget gode kommunikasjonsevner
  • Visjonær med strategisk helhetlig tilnærming og perspektiv

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

For spørsmål om stillingen ta kontakt med Prime Executive:

Tron Gjedrem
Rådgiver
+4795194010

Terje Helle
Rådgiver
+4799270023

Søk stilling

Vis flere stillinger: