Kontorleder til Anleggsvirksomheten i Veidekke

Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører og eiendomsutviklere. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, utvikler boligprosjekter, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk og grus. Involvering og lokalkunnskap kjennetegner virksomheten. Omsetningen er om lag 36 milliarder kroner, og halvparten av de 8 600 medarbeiderne eier aksjer i selskapet. Veidekke er notert på Oslo Børs, og har siden starten i 1936 alltid gått med overskudd.

«Veidekke – lokalt nærvær, skandinavisk styrke».

Stillingen inngår i Veidekke Anlegg, som driver landsdekkende anleggsvirksomhet med prosjekter innenfor vei, bane, kraftanlegg, industrianlegg og flyplasser for private og offentlige kunder. Årlig omsetning er på NOK 4,1 milliarder (2018), og virksomheten har ca. 1 400 ansatte, hvorav 800 fagarbeidere og 600 funksjonærer.

Firma Veidekke Entreprenør
FylkeOslo
Søknadsfrist12.01.2020

Anleggsvirksomheten i Veidekke har vært så heldige å få lov til å være med å bidra til å bygge deler av nytt Regjeringskvartal. I løpet av det neste året vil vi jobbe sammen med kunden for å planlegge hvordan oppgaven skal løses, for så å ferdigstille dette arbeidet om fire år.

For å smøre dette maskineriet har vi nå behov for en dyktig bidragsyter som kan håndtere viktige administrative oppgaver og være limet i prosjektorganisasjonen. Om du kan kjenne at du motiveres av å jobbe i et dynamisk miljø i et høyt engasjert team, så er dette en jobb som passer for deg.

Arbeidsoppgaver

I arbeidsoppgavene ligger viktige ansvarsområder knyttet til både økonomi, sikkerhet, mennesker og organisasjon. Håndtere dokumenter på en effektiv og organisert måte vil også være et sentralt område. Utover dette vil det være oppgaver knyttet til administrasjon, styring, kontroll og produksjon. Samarbeid med Byggherre og UE vil også ligge sentralt i rollen.

Herunder vil noen av de konkrete arbeidsoppgavene kunne være:

  • håndtere, administrere og organisere dokumenter
  • være første linje ved mottak av nye ansatte - både ønske velkommen med åpne armer og påse at det administrative er på plass
  • loggføre ut/innregistrering av utstyr
  • bestille reiser
  • kvalitetssikre fakturaer
  • godkjenne timer for utbetaling til lønn
  • dialog og veiledning knyttet til avtaleverk, arbeidsklær og reiser
  • administrere god overnatting for pendlere
  • tilrettelegge for gode og hyggelige lunsjer for medarbeiderne i prosjektet
  • tilrettelegge for godt arbeidsmiljø ved blant annet å påse at medarbeiderne har det de trenger av utstyr og rekvisita

Vi søker deg som har

  • gjerne 3 - 5 års arbeidserfaring innenfor kontorledelse
  • god teknologisk og digital kunnskap og forståelse
  • kompetanse og erfaringer innenfor ulike arbeidstidsordninger
  • god kjennskap til arbeidsmiljøloven
  • fordel med kjennskap til sikkerhetsloven

Profil

Som limet og maskinsmøreren i organisasjonen er det viktig at du er oppriktig interessert i at teamet ditt skal lykkes gjennom ditt arbeid, for så å støtte og sørge for at det grunnleggende er på plass. Du må like å hjelpe andre og ha vilje til å rekke ut en hånd før du blir bedt om det. Arbeidet er selvstendig hvor du er en viktig brikke i et team. Du må dermed like å jobbe sammen med andre samtidig som du kan finne energi i å drive deg selv. Det er viktig at du er tydelig og står støtt, og at du ser viktigheten av å legge faglig integritet og stolthet i det arbeidet du gjør. Humøret må være godt og viljen til å lykkes i arbeidet ditt må være stor.

Kontaktperson

Marianne Hambro

HR-Forretningspartner

Telefon 906 50 939

Søk stilling

Vis flere stillinger: