Innkjøper


Steen & Lund ble etablert i 1981 og er landets største anleggsgartnermesterbedrift med ca. 300 dyktige ansatte som brenner for ditt utemiljø. Vi utfører alle typer ombygging, nyanlegg og vedlikehold av utomhusanlegg.

Våre anleggsgartnere forvandler grå prosjektskisser til grønn virkelighet. Vi gjør oppdrag for private, offentlige, institusjoner, borettslag og næringsliv.
Vårt mål er å skape levende utemiljøer som folk skal trives i.

Selskapet har hovedkontor i Lier med prosjektkontorer i Oslo, Fornebu, Drammen, Sandefjord og Geilo og har primært hele Østlandet som arbeidsområde. Se også www.steen-lund.no

FirmaSteen & Lund
FylkeViken, Flere fylker
StedLiertoppen / Østlandet
Søknadsfrist25.11.2020

Forretningsorientert og fagdyktig innkjøper

Steen & Lund er i vekst og er på utkikk etter innkjøper for å håndtere den økende oppdragsmengden. Steen & Lund er Norges største anleggsgartnerfirma og har flere spennende prosjekter i landskaps- og bymiljøet. Vi ønsker å utvide organisasjonen for å sikre at Steen & Lund er den foretrukne entreprenøren å jobbe for og med.

Arbeidsoppgaver:

  • Delta i strategiutforming for innkjøp i prosjektene
  • Utarbeide forespørsler, evaluere tilbud, fremforhandle kontrakter og sikre god implementering og oppfølging av kontraktene
  • Løpende resultatmåling, oppfølging og problemløsning
  • Sikre at innkjøp og anskaffelser skjer i tråd med lover og forskrifter
  • Sikre leveransekvalitet og leverandørinformasjon
  • Etablere nødvendig kontakt og rutiner for effektiv informasjonsutvikling i prosjekter
  • Oppfølgning og kontroll av leverandører og underentreprenører
  • Holde oversikt over leverandørregister og innkjøpsbetingelser
  • Analysere innkjøpsbehov og effektivisere innkjøp
  • Kartlegge nye leverandører og produkter

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse fra høyskole- eller universitetsnivå. Kravet kan fravikes om kandidaten har relevant erfaring over 3 år
  • Det vektes positivt med erfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søke
  • God forretningsmessig forståelse av innkjøpsprosessen, samt interesse for økonomi, tilbudsarbeid og kalkulasjon
  • Ha god struktur og planleggingsevne
  • Effektiv, selvstendig, systematisk og lærevillig
  • Ønske om å skape resultater
  • Gode kommunikasjonsevner. Krav om god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og fortrinnsvis også på engelsk
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • Et spennende og variert arbeidsmiljø. Du vil arbeide tett med hyggelige og kompetente kollegaer
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser
  • God utviklingsmuligheter
  • Arbeidssted vil primært være på våre kontorer på Gjellebekkstubben 10 på Liertoppen, men i og med at vi har anlegg på hele det sentrale Østlandet, vil noe reisevirksomhet måtte påregnes

Kontaktperson:

Marthe Sandved
Viseadministrerende Direktør
marthe.sandved@steen-lund.no

Søk stilling

Vis flere stillinger: