Gunnar Glavin Nybø

Bygg Reis Deg nå også i digital drakt

- Vårt mål er å ligge i forkant av utviklingen og derfor er det med glede vi kan informere om at vi med hjelp fra Innovasjon Norge og det norske selskapet Netfair AS kan tilby en digital messeplattform som et supplement til den fysiske Bygg Reis Deg i 2021, sier a dministrerende direktør Gunnar Glavin Nybø i Bygg Reis Deg AS.

- Denne plattformen vil bidra til at våre utstillere når ut til et enda større publikum og øker sin synlighet, sier Nybø i en melding til Byggeindustrien.

Han sier den digitale messen skal fungere som et supplement til den fysiske messen og være tilgjengelig for søk og forespørsler fra 1. oktober til og med 1. desember 2021.

Ill. Bygg Reis Deg

- I åpningstiden under messedagene, 20. – 23. oktober skal både de fysiske- og digitale messestandene være bemannet. Vi håper at både utstillere- og besøkende setter pris på dette tilbudet og er vi er glade for at Innovasjon Norge støtter oss i denne nysatsingen. Det gir både oss og våre utstillere en mulighet til å nå ut til et enda større marked både nasjonalt- og internasjonalt, leger Nybø til.

Han peker på at Bygg Reis Deg siden etableringen i 1954 har vært en møteplass for alle som er involvert i et byggeprosjekt.

- Her møtes man for å stille ut sine varer og tjenester og vise frem sine ansatte for nye og eksisterende kunder. Vi i Bygg Reis Deg jobber hver eneste dag med å utvikle møteplasser som styrker konkurransekraften til norsk byggenæring og vi gjør det vi kan for at både utstillere og besøkende oppnår dette. Det siste året har lært oss å ta i bruk nye kommunikasjonsverktøy og gitt oss muligheten til å delta på ulike digitale møteplasser. Selv om alle gleder seg til å møtes på fysiske arrangementer tror vi morgendagen krever at vi omstiller oss og tilbyr slike løsninger også for våre messer, sier Nybø.