Driftsleder Eiendom

Snøporten er et eiendomsselskap eiet av Selvaag, Canica, OPF, Malling & Co, Baumann Invest og Lørenskog Pensjonskasse. Selskapet utvikler et unikt og nyskapende bydelsprosjekt med kunnskapsklynge innenfor sportsrelatert næringsvirksomhet, og bygger nå SNØ - Norges første innendørs skiarena som åpner i 2020. I tilegg kommer hotell, næringsvirksomhet, serveringssteder og butikker. Prosjektet er under bygging og lokalisert ved Lørenskog stasjon 15 minutter fra Oslo.

Firma Snøporten
FylkeAkershus
StedLørenskog
Søknadsfrist08.02.2019

Vil du drifte et unikt og innovativt bydelsprosjekt?

Snøporten utvikler et unikt og nyskapende bydelsprosjekt innen sportsrelatert næringsvirksomhet. En innendørs skiarena på 50 mål er verdens eneste med alpin-, freestyle- og langrennsløyper under samme tak. I tillegg skal det bygges hotell, serveringssteder og butikker, en kunnskapsklynge og en næringsklynge på eiendommen som er 120 mål stor. Til å drifte og forvalte eiendomsmassen i dette unike bydelsprosjektet, søker vi nå en relasjonssterk og løsningsorientert Driftsleder som får ansvar for drift -og vedlikehold av eksisterende og nye bygg som er under oppføring. Luhrtoppen 2 (Skeidar bygget) inngår i porteføljen.

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for forvaltning, drift og vedlikehold av eiendomsmassen med faglig tyngde på det byggetekniske
  • Styring, ledelse og oppfølging av personalressurser iht. vedlikeholdsplan og løpende vedlikeholdsoppgaver
  • Utarbeide tilstandsrapporter og oppdatere vedlikeholdsplaner
  • Samordne innkjøp og service- og driftsavtaler
  • Yte førsteklasses service og bidra til behovsavklaringer for leietakerne
  • Ansvar for HMS og internkontroll ved de ulike bygg
  • Delta ved planlegging av større vedlikehold-/rehabiliteringsprosjekter
  • Økonomistyring innen eget ansvarsområde med rapportering til bygg- og eiendomssjef
  • Sammen med eiendomsavdelingen utvikle systemer og rutiner for byggforvaltning

Kvalifikasjoner

  • VVS/ byggeteknisk utdannelse fra f.eks. teknisk fagskole retning bygg eller FDV, men i kombinasjon med administrativ erfaring kan også fagbrev/mesterbrev innen byggfag være aktuelt.
  • Minimum 5 års praksis og erfaring fra byggebransjen og forvaltning, privat eller offentlig
  • Erfaring med innkjøp og anskaffelser
  • Det er en fordel med ledelse- og økonomierfaring, men ikke et krav
  • Generell god datakunnskap

Egenskaper

  • Tillitsskapende væremåte og gode lederegenskaper
  • Samarbeids- og løsningsorientert
  • Planmessighet og struktur i arbeidet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Handlings- og gjennomføringskraft

Vi tilbyr

  • Viktig rolle i et unikt eiendomsutviklingsselskap
  • Operativ driftsrolle med høy aktivitet og kompleksitet
  • Konkurransedyktige betingelser og godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å være en del av et selskap som leder en historisk byutvikling på Lørenskog

Nysgjerrig? Da vil vi gjerne høre fra deg! For spørsmål om stillingen ta kontakt med vår rådgiver Anja Selte i Lederhagen på anja@lederhagen.no eller telefon 93405202. CV og søknadsbrev bes sendes via vår elektroniske link innen 8. februar.

Søk stilling

Vis flere stillinger: