Daglig leder

SIBE- Sikker Bemanning AS ble etablert i august 2012 og har sitt hovedkontor på Tåsen i Oslo. Vi er spesialister innenfor bemanning innen bygg og anleggsbransjen. SIBE har i dag 230 ansatte, og er i kontinuerlig vekst. SIBE står for ærlighet, kvalitet og ryddighet i henhold til gjeldende regelverk. Vi skal være den beste arbeidsgiveren og våre ansatte skal være de beste for å gi god kvalitet til våre kunder. Vi har vilje og motivasjon til å vokse videre.

Et godt samarbeid med kunder og medarbeidere er nøkkelen til vår suksess – nå søker vi etter en ny daglig leder.

FirmaSIBE - Sikker Bemanning
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Vi ser etter deg som har vilje og evne til å utvikle SIBE videre!

  • Du vil være med å påvirke og utvikle en spennende bedrift i sterk vekst, i en bransje som er i utvikling og endring.
  • Du vil jobbe i et team, utvikle og skape en arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre.
  • Du vil jobbe for god struktur og kommunikasjon internt og eksternt.
  • Du vil jobbe for å sette mål og tilrettelegge for at både bedriften og den enkelte ansatte når sine mål.
  • Du er strukturert og målrettet i ditt arbeid, og har god erfaring i å skape positive økonomiske resultater.
  • Du er lyttende og støttende når det er behov.
  • Du er en som stiller krav og korrigerer når det er behov.
  • Du har et sterkt ønske om å lykkes ved å lede dine ansatte.

Ansvar og sentrale arbeidsoppgaver:

  • Arbeide målrettet for god lønnsomhet og et engasjerende arbeidsmiljø med trivsel blant ansatte og høy kundetilfredshet.
  • Utarbeidelse av strategiske planer, handlingsplaner, budsjetter, prognoser og rapportering. Legge fram og rapportere til styret.
  • Daglig ledelse av virksomheten som blant annet innbefatter: Personalansvar, kundeansvar, delegering av ansvar og myndighet, kvalitets/- HMS ansvar og oppfølging av bedriftens RA-system, sikre at bedriften følger alle lover og regler, kompetanseutvikling, organisasjonsutvikling, tilrettelegge for god kommunikasjon internt og ekstern, utarbeide og følge opp rutiner og prosesser.

Ønsket bakgrunn:

Det er ønskelig med utdannelse på bachelor-nivå innen økonomiske- og/eller tekniske fag.

Du bør ha gode kunnskaper om lover og forskrifter som regulerer bemanning og/eller bygg og anleggsbransjen. Du bør ha erfaring fra bemanning og /eller bygg og anleggsbransjen. Du bør kunne vise til resultater fra lederjobber. Lang erfaring fra bemanning og/eller anleggsbransjen samt personlig egnethet kan erstatte krav om formell utdannelse.

Vi tilbyr:

Mulighet til å være med i en bedrift i vekst. Mulighet til å utvikle bedriften, kundene, ansatte og deg selv. En morsom og motiverende arbeidsdag hvor resultatene er avhengig av samspill og teamarbeid.

Du vil få konkurransedyktige betingelser som påvirkes av resultatet.

Spørsmål om stillingen

Erik Løftingsbakken

Partner, ifo

Telefon 908 55 918

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: