Bjelland og SV Betong signerte storkontrakt med Vegvesenet

Kontrakten på bygging av fylkesveg 505 Skjæveland Foss-Eikeland er signert.

Fylkesordførar Solveig Ege Tengesdal og representantar for arbeidsfellesskapet signerte kontrakten i Eigersund fredag.

Startar med ein gang

- Entreprenøren går i gang med førebuande arbeid. Etter ferien blir det full fart, fortel fungerande prosjektleiar, Anne Margrethe Skretting i Statens vegvesen i ei pressemelding.

Arbeidsfellesskapet Bjelland/SV Betong hadde lågaste pris av åtte entreprenørar, med 342,6 millionar kroner.

Fylkesveg 505 Skjæveland-Foss Eikeland er første etappe av tverrforbindelsen mellom riksveg 44 Skjæveland og E39 Bråstein. Målet er å få til ein betre forbindelse mellom bustad- og næringsområder, og vegen blir ein del av den framtidige ringvegen rundt Sandnes.

Støyper i seksjonar

Ny fylkesveg 505 må byggast før det er aktuelt med ny næringsverksemd i Kvål-området. Vegen blir viktig for næringstrafikken og kjem til å avlaste vegnettet gjennom Ganddal og Hove.

Brua over godsterminalen på Ganddal, Brunnholen bru, er eit hovudelement i prosjektet. Den blir 25,2 meter brei og 248 meter lang. Det mest spesielle er byggemetoden. Brua blir støypt i seksjonar inne på det eine landkaret og skyvd over godsterminalen med millimeterpresisjon. Dette blir fjerde gongen metoden er brukt i Noreg.

I tillegg til brua blir det bygd nærmare 2,4 kilometer med vegar, gang- og sykkelvegar og ei rekke tilkomstvegar. Mellom anna til Sandnes garn, bustadar og parkering til Vagleskogen.

Alt skal vere ferdig seinast 1. juni 2019.