Avdelingsleder Østfold

"Tett tak beskytter alle byggets verdier, og IcopalTak AS er med 8 avdelinger og 190 årsverk en av landets største og viktigste leverandører av taktekking. Icopal har en historie i Norge på over 120 år og vi forvalter våre tradisjoner gjennom godt medarbeiderskap. Icopal tak er en del av BMI Group som er en av verdens største- og Norges mest kompetente leverandør av systemer og løsninger til flate- og skrå tak, og til tette bygg."

FirmaIcopalTak
FylkeViken
StedGrålum
Søknadsfristsnarest

Icopal Tak søker avdelingsleder til avdelingen i Østfold.

IcopalTak AS Østfold har sin base på Grålum utenfor Sarpsborg og bistår ved store og små prosjekter i Østfold.

Avdelingen består i dag av to prosjektledere og 17 taktekkere. De jobber på prosjekter som varierer fra privatboliger, boligblokk til store næringsbygg i hele fylket. IcopalTak er en kompetanse- og kvalitetsbedrift som alltid skal være den beste leverandøren av takløsninger i Norge. Vi har genuint tro på at kvalitet, bærekraft og mangfold er sentralt for å være og forbli best. Og apropos mangfold - vi vil oppfordre kvinner med relevant bakgrunn til å søke på stillingen.

Vi ser etter deg som har erfaring fra byggebransjen og gjerne fra en prosjektrelatert virksomhet. Du har forretningssans og ledererfaring og har lyst til å være med og bygge opp denne avdelingen i Østfold.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og utvikle vår avdeling i Østfold
  • Bygge en positiv kultur i avdelingen hvor kvalitet, kompetanse, samhold og sikkerhet er viktige elementer
  • Lønnsomhet, budsjett- og resultatansvar for avdelingen
  • Etablere og utvikle gode relasjoner med kunder og være proaktiv både mot eksisterende og nye kunder
  • Sikre kvalitet i hele salgsprosessen - fra anbudsfase og helt frem til kontraktssignering
  • Ivareta lønnsomhet i prosjektene og sørge for at vi overholder våre kontraktuelle forpliktelser
  • Ivareta gode rutiner for kvalitetssikring og HMS
  • Som avdelingsleder blir du også en del av ledergruppen i Icopaltak, herunder bidra og delta i forbedringsprosjekter, dele erfarenheter og beste praksis

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse og/eller erfaring fra byggebransjen
  • Erfaring fra prosjektrelatert virksomhet er en fordel
  • God forretningsforståelse og markedsteft
  • God kjennskap til norske kontraktstandarder med kontraktshåndtering
  • Gode lederegenskaper og relevant erfaring
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Ryddig og presis saksfremstilling på norsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Du handler på eget initiativ og får ting gjort samt tar ansvar for resultatene
  • Du er en kremmer, utnytter kommersielle muligheter og har en sterk positiv effekt på utvikling og fortjeneste
  • Du er god til å bygge nettverk og flink til å bruke disse
  • Du gir teamet en klar opplevelse av retning, inspirerer og holder fokus på å nå målene

Vi tilbyr:

  • Et selskap i vekst som setter trivsel høyt i et uformelt, erfarent miljø i endring
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og stor grad av frihet
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Firmabil
  • Firmahytter

Høres dette interessant ut så søk i dag! Vi intervjuer fortløpende.

For ytterligere informasjon kontakt Senior recruitment advisor i Randstad Kathinka Bergerud på mail kathinka.bergerud@randstad.no eller tlf 40021463.

Søk stilling

Vis flere stillinger: