Field Service Specialist

GROHE is a leading global brand for complete bathroom solutions and kitchen fitting, dedicated to providing innovative water products that deliver « Pure Freude an Wasser». GROHE has been committed to the values of Technology, quality design and sustainability that illustrates GROHE`S commitment to creating exceptional experiences. With its engineering, innovation and design activities anchored in Germany, GROHE products bear the quality label 'Made in Germany'. GROHE was the first in its industry to win the German government’s CSR prize and was also featured in the Fortune® magazine’s ranking of Top 50 that are “Changing the World”. Since 2014 GROHE is part of LIXIL – a pioneer for water and housing products. To read more about us, see www.grohe.no.

FirmaGrohe
FylkeOslo
Søknadsfrist19.05.2021

Kundesupport - Effektiv problemløsning

Om rollen

Du samarbeider med kollegaer fra alle våre avdelinger for å gi våre kunder den beste service og løsninger. Du arbeider daglig med teknisk rådgivning, og kundesupport/problemløsning via telefon og e-post. Mer konkret innebærer det dager med mye kundekontakt, da du svarer på innkommende samtaler samt hjelper kunder digitalt, hovedsakelig per e-post.

Du blir en del av et sammensveiset team på 4 personer som jobber med teknisk support for Norge. Teamet sitter sammen på vårt hovedkontor i Oslo, sammen med markedsavdelingen samt deler av salgsavdelingen. Du rapporterer til Leader, Field Service Norway & Sweden.

Dine hovedarbeidsoppgaver

  • Hjelpe grossister og rørleggere via e-post og telefon
  • Teknisk support internt og eksternt, reklamasjonshåndtering, produktspørsmål, og returer
  • Effektivisere og videreutvikle prosesser og arbeidsrutiner
  • Være oppdatert på de nyeste produkttekniske detaljene, både innen våre etablerte og nye produktlinjer
  • Support opp mot vår norske salgsorganisasjon
  • Arbeide i ulike systemer, deriblant SAP, FSD (ticket system) og Microsoft Office
  • Støtte dine kollegaer med å lykkes samt bidra til et profesjonelt, og ikke minst hyggelig arbeidsmiljø.

Dine kvalifikasjoner og egenskaper

Du brenner for god kundeservice og support! Du finner glede i å hjelpe mennesker og ønsker å gjøre en forskjell i kundenes hverdag. Du har videre

  • Gjerne VVS Teknisk fagkompetanse, men relevant erfaring samt teknisk forståelse og interesse kan kompensere for slik formell utdanning
  • Erfaring fra salg, kundeservice og support i VVS-bransjen eller andre byggtekniske fag er en fordel.

Som person er du grundig, strukturert, nysgjerrig og ydmyk med gode samarbeidsegenskaper.

Du kommuniserer godt muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, har gode IT-ferdigheter og vant til å jobbe på PC.

Vi kan tilby deg

En organisasjon bestående av engasjerte og kompetente kollegaer, en dynamisk og uformell kultur, med en klar strategi på målsetninger og videre vekst. Gode utviklingsmuligheter i en global virksomhet med en sterk merkevare og anerkjente produkter av høy kvalitet. Konkurransedyktige betingelser. Vi er « Great Place To Work» - sertifisert, scorer spesielt høyt på områder som arbeidsmiljø, teamfølelse og det gode forholdet til kollegaene.

For nærmere opplysninger om stillingen kontakt vår rådgiver Pernille Snustad-Setsaas, Setsaas Rekruttering på 458 13 681 eller Torger Strandli, Leader, Field Service Norway & Sweden på 909 86 896. Alle henvendelser behandles konfidensielt også evt. ovenfor oppdragsgiver. Vi oppfordrer begge kjønn til å søke.

Vi imøteser din CV og søknad. Søknadsfrist: 19.5.21. Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Søk stilling

Vis flere stillinger: