Grete Sivertsen er Aspelin Ramms nye markeds- og kommunikasjonssjef. Foto: Finn Ståle Felberg

Grete Sivertsen ny markeds- og kommunikasjonssjef i Aspelin Ramm

Sivertsen tiltrår stillingen i februar etter et tre måneders engasjement som konsulent i selskapet.

Grete Sivertsen (51) har bred erfaring innen kommunikasjon, design og media. Hun har tidligere jobbet flere år i ulike roller i Dagbladet, vært rådgiver i Burson Marsteller og var i sju år sjefredaktør for interiørmagasinet Bo Bedre, ifølge en pressemelding fra Aspelin Ramm.

Siden 2017 har hun drevet selskapet Edited, og blant annet vært engasjert som kreativ leder for Oslo Design Fair og prosjektleder for den norske utstillingen Norwegian Presence i Milano på vegne av Design og arkitektur Norge (DOGA).

– Vi er svært glade for at Grete Sivertsen har takket ja til denne muligheten. Hennes erfaring og bakgrunn innen media og design vil være viktig for oss fremover, både i prosjekt- og markedsarbeidet, sier Mona Aarebrot, COO i Aspelin Ramm.

Selv ser Sivertsen frem til å jobbe for eiendomsutivkleren, som for tiden er med og utvikler flere store prosjekter i Oslo - deriblant Landbrukskvartalet, Sommerrokvartalet, Skippergata 22-26 og Via i Ruseløkkveien.

– Jeg gleder meg til å bli en fast del av teamet i Aspelin Ramm, som i mine øyne er Norges mest spennende by- og eiendomsutvikler og et selskap jeg har fulgt i mange år. Deres sterke engasjement for god arkitektur og -materialbruk, samt respekt for omgivelsene, sammenfaller med verdier jeg selv brenner for, sier Sivertsen.