Driftsansvarlig

Canica is one of the largest privately owned investment companies in Norway. Our operations are focused on active, long-term ownership, primarily within sectors covering retail, fast moving consumer goods and real estate. Canica can offer core expertise within the fields of business development and finance, as well as capital and network in order to create value and employment in a long-term perspective.

We seek to always create value through excellence, and as a committed owner we are passionate about our brands, employees, sustainability and the community around us.

Canica´s headquarter is in Oslo, Norway and was founded in 1985 by Stein Erik Hagen.

FirmaRandstad for Canica Eiendom
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Er du handy og ønsker en unik mulighet i et solid selskap?

Er du en drivende og selvgående person? Vi søker en driftsansvarlig i Oslo området, som er serviceinnstilt og har teknisk forståelse. Du vil inngå i et team på totalt tre driftsansvarlige som har delt eiendomsporteføljen mellom seg. Du vil ha ansvar for flere eiendommer i Oslo og være den som sørger for at alt fungerer optimalt i byggene til enhver tid. Du tar eierskap til jobben, er positiv til ulike oppgaver og utfordringer som dukker opp i hverdagen.

Vi søker ikke den “tradisjonelle” vaktmesteren, men deg med bakgrunn fra elektro/VVS/bygg, montør, alarm, lås, drift eller vedlikehold. Du har førerkort kl B.

Arbeidsoppgaver:

  • Overordnet daglig tilsyn av næringsbygg i Canica Eiendom sin portefølje
  • Sørge for at det er ryddig, rent og pent i alle fellesareal og utenfor byggene til enhver tid
  • Tilsyn med brannvarslingssystemer, nødutganger, varme, kjøling og ventilasjon, heiser, dører og bygningen forøvrig
  • Bestille og følge opp service i henhold til serviceavtaler
  • Følge opp ut- og innvendig vedlikehold. Noen oppgaver må man kunne utføre selv, på andre bestilles det fagfolk.
  • Bistå leietakere med enklere oppgaver ved behov

Er dette deg?

  • Du setter kunden i fokus og ser muligheter
  • Du er ryddig og selvgående i hverdagen, men samarbeider godt med teamet
  • Du er løsningsorientert og snur deg raskt rundt
  • Du er imøtekommende og serviceinnstilt

Vi tilbyr:

  • Variert og spennende hverdag i en fremgangsrik bedrift
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Firmabilordning
  • Arbeidstid mandag til fredag kl. 07.00-15.00 med mulighet for fleksitid

Søk snarest!

Søknader behandles fortløpende. CV og søknad sendes via «Søk her» på denne siden

Spørsmål om stillingen

Nina Simensen

Senior Consultant

Telefon 400 21 487

Vis flere stillinger: