Prosjektcontroller

Peritus Entreprenør AS er et norsk entreprenørselskap som står foran en betydelig vekstfase. Pr idag har selskapet hatt sin kjernevirksomhet innenfor rehabilitering/ombygging av næringslokaler, men fra 2017 også nybygg. Selskapet har gjennom å være en del av Merko Group tilgang til betydelig kompetanse innenfor entreprenørtjenester innenfor nybygg som kontorlokaler, hoteller, shoppingsentere, logistikkbygninger m.m.

FirmaPeritus Entreprenør
FylkeAkershus
StedSofiemyr
Søknadsfristsnarest

Du er kunnskapsrik og dyktig innenfor prosjektbaserte regnskaps og økonomisystemer, samtidig som du har et engasjement for å delta i selskapets utvikling. Innsikt og forståelse for hvordan vi driver våre tjenester fra kalkulasjon, prisberegning til produksjon og fullførte prosjekter, er elementer du trenger for å lykkes.

Stillingen vil inngå i selskapets ledergruppe og du vil bli et viktig medlem av vårt fine og dyktige team.

Hovedoppgavene dine vil være:

  • Ha en ledende rolle i forberedelser og utarbeidelse av finansielle og operasjonelle rapporter, både til selskapet og Merko-gruppen
  • Inneha hovedansvar for at implementering, opplæring og kompetansesikring av nye styringssystemer innenfor kalkulasjon,produksjon, økonomisk prosjektoppfølgning gjennomføres
  • Bistå prosjektlederne i ressursplanlegging, innkjøp og prosjektøkonomiske utfordringer
  • Ta ansvar ved implementeringer, tilsyn og opplæring av ansatte i nye systemer
  • Støtte dine kolleger slik at vi når våre ambisiøse mål
  • Bidra til å opprettholde vår solide profil som et kvalitetsbevisst entreprenørfirma

Kvalifikasjoner:

  • Master i regnskap/revisjon/økonomi og administrasjon/annen relevant høyere utdanning. Lang erfaring kan kompensere for lavere formell bakgrunn.
  • Minimum fem års erfaring fra controller-funksjon eller andre prosjektbaserte roller innen byggebransjen
  • Solid erfaring med kalkulasjons/produksjons systemer for entreprenør-bransjen.
  • Gode ferdigheter innen bruk av IT-verktøy, ERP-systemer, Excel og PowerPoint
  • Du snakker og skriver flytende engelsk og norsk.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig og strukturert
  • Analytisk og nøyaktig
  • Resultatbevisst og behersker godt å jobbe under tidspress
  • Interesse for utvikling, og forbedring av måten vi jobber på
  • God forretnings- og bransjeforståelse

Vil du være en del av vårt team?

  • Du vil bli en del av en organisasjon hvor kvalitet står i fokus, samtidig som vi fremstår som attraktive og konkurransedyktige.
  • Arbeidsmiljøet er uformelt og åpent med godt humør og positivitet som et nøkkelord.
  • Vi tilbyr et bredt spekter av arbeidsoppgaver hvor ditt bidrag vil være en viktig del i arbeidet med å sikre utvikling og vekst.

Meget konkurransedyktige betingelser.

Ved spørsmål, kontakt vår rådgiver i Zoda & If HR:

Irene Frøiland
Daglig leder
Irene.froiland@ifhr.no
+47 93444431

Søk stilling

Vis flere stillinger: