Serviceleder

GK Inneklima AS er landets ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, byggautomasjon, energi og kulde. Selskapet har 1200 ansatte fordelt på over 30 kontorsteder. Selskapet omsetter for 3 milliarder kroner årlig og er den største enheten i GK Gruppen, som også omfatter selskapene GK Elektro, GK Rør, GK Sikkerhet og GKs datterselskaper i Danmark og Sverige. Vi er også stolt partner i NTNU/SINTEFs FME ZEN - et forskningssenter for nullutslippsområder i smarte byer.

FirmaGK Inneklima
FylkeTrøndelag
StedTrondheim
Søknadsfrist01.11.2019

Er du serviceinnstilt, strukturert og vil sørge for at våre teknikeres hverdag går på skinner?

Hvis du er strukturert, liker å ha mange baller i luften og ser som et mål å yte god service i alle ledd, da passer du som Serviceleder/administrativ saksbehandler hos oss. Du vil være nøkkelen for at alt vårt arbeid skal gå på skinner og må ikke være redd for å ta i et tak når det trengs.

Avdeling for byggautomasjon i GK Trondheim holder til på Sluppen i Trondheim. Vi er 22 dyktige medarbeidere som påtar seg byggautomasjonsoppdrag innen service og rehabilitering i nye og eksisterende bygg. I GK er det brede fagmiljøer innen automasjon/SD, ventilasjon, kulde, vann og energi. Våre kunder er hovedsakelig innenfor større offentlige og private bygg i Trøndelag og Nord Møre. Til vår avdeling i Trondheim søker vi nå etter serviceleder. Vi kan tilby spennende oppgaver i et unikt selskap med god økonomi og mange dyktige medarbeidere. Du vil være med å forme din egen hverdag og dine oppgaver vil i hovedsak være å sørge for at laget fungerer og at våre teknikere får utført sitt arbeid. Vi ser etter deg som vil bli en del av laget!

Arbeidsoppgaver:

  • Være bindeledd mellom prosjektledere og serviceteknikere i fordeling av arbeidsoppgaver
  • Styre og organisere serviceteknikere slik at arbeidsdagen utnyttes så effektivt som mulig
  • Gjennomgå serviceavtaler og bestille deler til disse før serviceavtalen påbegynnes
  • Utføre administrative oppgaver som; registrering av nye oppdrag, bestilling av utstyr og materiell, fakturering etc.
  • Planlegge gjennomføring og salg av servicekontrakter/tilleggsarbeider
  • Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden
  • Være et kontaktpunkt for våre kunder og andre GK-avdelinger

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du er strukturert og ønsker å jobbe tett sammen med mennesker
  • Gode kommunikasjonsevner
  • God relasjonsbygger
  • Positiv og løsningsorientert
  • Generelt god IT kunnskap

Vi kan tilby:

  • Godt arbeidsmiljø
  • En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Kurs og etterutdanning
  • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
  • Bil- og telefonordning

Kontakt oss

Øystein Hansen

Avdelingsleder

E-mail

915 94 242

Søk stilling

Vis flere stillinger: