Administrativ Prosjektkoordinator

Kvint | Blendex AS har mange års erfaring innenfor alle former for inn- og utvendig solskjerming, gardiner, mørklegging, folie og akustiske løsninger.

Det viktigste for oss i Kvint | Blendex er at kunden blir fornøyd med sluttresultatet, og at vi sammen finner det riktige produktet til den riktige løsningen ? både til privatkunder og til det profesjonelle markedet. Vi tilbyr uforpliktende oppmåling, veiledning og konkurransedyktige tilbud.

Kvint | Blendex har en fast stab av montasjeteknikere, og produksjonen foregår på egen fabrikk og systue, med høy produksjonshastighet, som gjør at vi har kort leveringstid.

FirmaJobzone for Kvint Blendex
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

KVALITETSBEVISST - PROAKTIV - SERVICEMINDED - EFFEKTIV

Kjenner du deg igjen? Da er kanskje DU den prosjektkoordinatoren vårt dyktige prosjektteam ser etter. Og ønsker du en arbeidsgiver som gir deg utfordringer og utviklingsmuligheter? Da tror vi dette kan bli en god match!

Vi er et team med sterk faglig ekspertise og kunnskap innen vårt fag og vi jobber hardt for å opprettholde en god balanse mellom strenge kvalitetskrav, miljøhensyn og bedriftens økonomi. Vi arbeider med å minske vår påvirkning av miljøet. Vi er alltid oppdatert på trender og nyheter, og våre produkter er av høy kvalitet - noe som sikrer lang levetid. Vi har en arbeidsplass med flat struktur, stor takhøyde og en uhøytidelig omgangsform.

Vi samarbeider tett med arkitekter og entreprenører i hele landet. Vi leverer solskjerming til store byggeprosjekter som hoteller og restauranter, skole og sykehus og helt ned til de mindre virksomhetene.

Hvem er vår nye prosjektkoordinator?

Du er i ditt ess når det høyt tempo og alt flyter. Du trigges av å få utfordringer som skal løses innen deadline og motiveres av at teamet i fellesskap lykkes. Vi ser etter deg som elsker å ha mange baller i luften, er strukturert og som er flink til å samarbeide på tvers av organisasjonen. Du har gjerne bakgrunn fra en rolle innen salgsstøtte, administrasjon og/eller prosjektkoordineringsarbeid.

Din arbeidsuke vil omfatte blant annet

  • Tilbudsskriving
  • Oppdatering og vedlikehold av prosjektinfo og dokumenter
  • Administrere innmelding i form av HMS og FDV etc i entreprenørportaler
  • Optimalisere de administrative prosessene
  • Intern ordrehåndtering og til dels utarbeidelse av faktureringsgrunnlaget
  • Oppfølging av serviceavtaler og bistå i etableringen av nye
  • Generell bistand til salgsansvarlige på prosjektavdelingen

Vi forventer at du er/har

  • Vant til å jobbe selvstendig med egne oppgaver
  • Dyktig til å koordinere og har et godt overblikk
  • Administrativ sterk og er vant til å jobbe med MS Office
  • Serviceminded og imøtekommende
  • Nøyaktig og presis
  • Meget gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig

Hos oss får du

  • En spennende, variert og utfordrende jobb i et solid selskap i vekst
  • Innflytelse på flere beslutninger hver dag
  • Mulighet til å være med å forme din egen stilling
  • Et sterkt og lojalt team av gode kollegaer
  • Ordnede arbeidsforhold og gode lønnsbetingelser

Høres dette ut som en spennende mulighet for deg?

Da ønsker vi at du laster ned en velbegrunnet søknad og CV. Vi vurderer søkere fortløpende. Har du spørsmål til stillingen så er du naturigvis hjertelig velkommen til å ta kontakt med partner i Jobzone, Gro Heitmann. Ser frem til å høre fra deg!

Gro Heitmann

Partner

Gro.Heitmann@jobzone.no

480 68 397

Søk stilling

Vis flere stillinger: