Firma | Optimera |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 31.01.2016 |
Vi søker etter en effektiv og nøyaktig ordrebekrefter som liker rutinepreget arbeid
Ordrebekrefter
Innkjøpsavdelingen har ledig stilling som ordrebekrefter og vi søker i den forbindelse etter en effektiv og nøyaktig person som liker rutinepreget arbeid. Innkjøpsavdelingen har en sentral rolle i organisasjonen og samarbeider tett opp mot blant annet salg og kategori. Stillingen vil innebære 50 % som ordrebekrefter og 50 % medarbeider fakturamatch. Denne rollen gir et godt innblikk i en sentral og hektisk avdeling i Optimera hvor man daglig jobber mot våre verdier: Offensive, Profesjonelle og Personlige!
Arbeidsoppgaver:
- Avstemme bestillinger og ordrebekreftelser opp mot vårt datasystem (M3)
- Behandling av inngående faktura som kommer inn i vårt fakturaflytsystem (Basware)
- Dialog og oppfølging mot leverandører og andre avdelinger i organisasjonen
- Ukentlig oppfølging av gjeldende KPI 'er
Kvalifikasjoner og erfaring:
- God kjennskap til våre datasystemer og bruk av data som arbeidsverktøy
- Minst 2 års erfaring fra lignende rutinearbeid
- God forståelse for logistikk- og innkjøpsprosesser
- God tallforståelse
- Evne til å sette seg inn problemstillinger og være løsningsorientert
Personprofil:
- Strukturert, effektiv og nøyaktig
- Systematisk og detaljorientert
- Trives godt med rutinepreget arbeid
- Serviceinnstilt ovenfor kunder, leverandører og kollegaer
- Motiverende og pålitelig
- Høy arbeidskapasitet
Vi kan tilby:
- Trivelig og hektisk arbeidsmiljø
- Utfordrende stilling
- Personlig og faglig utvikling
- Konkurransedyktige betingelser
Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Oslo, stillingen rapporterer til fagsjef.
Ytterligere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til innkjøpssjef Inger Åse Hernes, tlf. 900 90 553.
Søknad og CV merkes "Ordrebekrefter" og sendes til inger.hernes@optimera.no