Administrativ saksbehandler

GK er Skandinavias ledende leverandør av teknikk i bygg med en omsetning på over 6 milliarder kroner. Med rundt 3000 ansatte og 100 kontorer i Norge, Sverige og Danmark leverer vi smarte og bærekraftige løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør. Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner.

FirmaGK Romerike
FylkeViken
StedKjeller
Søknadsfrist01.11.2021

Vil du være med på laget for et bærekraftig samfunn?

Trives du med å ha et koordineringsansvar og ha mange baller i luften? Da kan DU være vår nye administrative saksbehandler.

GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner og leverer smarte løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør. Vi ser etter deg som kan identifisere deg med GK sine verdier: Inkluderende, nysgjerrig og ansvarlig, og som ønsker å være med på laget for et bærekraftig samfunn for generasjoner. Vil du sammen med oss nå visjonen om at GK skal være et klimaforbilde?

Til vår Entreprise virksomhet på Romerike søker vi nå en allsidig administrativ saksbehandler. Du inngår i et team bestående av kollegaer med høy faglig kompetanse. Som person tror vi at du er systematisk, strukturert, omgjengelig og kan håndtere en hektisk hverdag med hyppige omstillinger. Du vil i stor grad være med å forme din egen hverdag og dine oppgaver vil i hovedsak være å håndtere kundehenvendelser og bistå avdelingen med administrative oppgaver. For rett person er det også muligheter fremover for personalansvar og sammen med avdelingsleder drive forretningsmessig utvikling av avdelingen.

Arbeidsoppgaver:

  • Håndtere inngående telefoner og henvendelser per mail
  • Administrative oppgaver som for eksempel godkjenning av timer, fakturering, innkjøp, posthåndtering, bestillinger av rekvisita/arbeidsklær, møteforberedelser mv.
  • Bistå avdelingsleder med personaladministrative oppgaver ved egenmelding/sykemelding
  • Bistå/registrere nye serviceordre
  • Bistå avdelingen med oppfølging av avvik
  • Sammen med prosjektledere sørge for at aktiviteter er klare og tildelt for montører ved arbeidsdagens begynnelse

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring med tilsvarende arbeidsoppgaver
  • Gjerne høyskoleutdannelse innen økonomi/administrasjon el., men det er ikke et krav
  • Gode IT-kunnskaper og lett kunne sette deg inn i og jobbe effektivt i ulike IT-systemer
  • Erfaring fra tekniske fag eller byggfag er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Proaktiv, positiv, handlekraftig og resultatskapende
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Evne til å jobbe strukturert og planmessig
  • Arbeide med stor selvstendighet og høy integritet
  • Være løsningsorientert og inneha gode samarbeidsevner med alle nivåer i organisasjonen

Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i en teknologisk markedsledende bedrift
  • Gode utviklingsmuligheter og muligheter for kurs gjennom vårt interne kompetanseprogram (GK Skolen)
  • En stilling med utfordrende arbeidsoppgaver sammen med engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
  • Engasjerte og hyggelige kollegaer

Søknader behandles fortløpende.

Kontakt

Kjetil Thuv

Avdelingsleder

E-mail

920 48 480

Søk stilling

Vis flere stillinger: