Grønt Fokus utvider utendørs utstilling

Grønt Fokus kan nå presentere en utvidet utstilling av drivhus hos på Alnabru. 

Det nye utstillingsområdet er utvidet med 350 kvadratmeter. De overtok tidligere i år virksomheten til Paviljong Norge og publikum kan nå få inspirasjon ti hvordan man kan forlenge og forbedre dyrkningssesongen.

- Grønt Fokus overtok tidligere i år Paviljong Norge som har en bred portefølje av høykvalitetsprodukter innenfor drivhus, hagestuer, uterom og orangerier. Den utvidede utstillingen hos Grønt Fokus på Alnabru skal gi publikum en smakebit og inspirasjon på hvordan man kan investere i et drivhus til både dyrking og nytelse, sier brand manager Mikael Jonsson i Grønt Fokus i en pressemelding.

Grønt fokus har hittil i år opplevd økning i salget av drivhus på 58 prosent.

Drivhus og minidrivhus kan forlenge sesongen for alle dyrknings interesserte og beskytter plantene mot angrep fra store og små skadedyr samtidig som luftfuktigheten økes, noe de fleste planter trives med.

Det nye utstillingsområdet på Alnabru og vil bli ytterligere utvidet neste år.