Fyller Telenor Arena med proffer

ProffPartner samler over 700 kunder og samarbeidspartnere til proffmesse i Telenor Arena 8. februar. Konferansen er åpen for alle innen det profesjonelle markedet.

Fredag 8. februar samler ProffPartner kunder, ansatte og leverandører til proffmesse i Telenor Arena. Dette er det største arrangementet i selskapets historie, og målet er å bedre vise frem bredden i selskapets kvalitetssortiment og innovative forsyningsløsninger. Deltagere på messen kommer fra bransjer som bygg og anlegg, elektro, industri, offshore, og andre som er avhengig av de beste produktene og forsyningsløsningene. Innholdet er tilpasset alle ansatte i de aktuelle bransjene.

– Messen skal gi inspirasjon og faglige oppdateringer som gjør det enklere for våre kunder og samarbeidspartnere å skape varige verdier. Våre råd og forslag til løsninger skal gjøre det enklere for kundene å lykkes, sier kjededirektør i ProffPartner, Erik Chapman.

Alle som deltar skal få inspirasjon om fremtidens løsninger, faglig påfyll innen blant annet det nye byggedirektivet og demonstrasjon av ulike løsninger som fallsikring. Underveis blir det underholdning med Ailo Gaup og ymse påfunn i regi av Asgeir Borgemoen. Det serveres lunsj og det vil være mulighet til å melde seg på middag og eget kveldsarrangement. Inngang på messen samt lunsj er gratis.

– Vi har et bredt program med faglig påfyll, messe med bransjens beste leverandører og gode muligheter for å knytte kontakter med bransjekolleger, sier Chapman.

Nyheter fra selskapets ProffSystem skal også presenteres. Dette er skreddersydde vareforsyningsløsninger som forenkler og effektiviserer lagring, innkjøp og kontroll. ProffSystem kommer som reol-, skap-, og containerløsninger. Ved siden av å fungere som sentrale og desentrale lagre for blant annet offshore, industri og bygg og anlegg, overlates etterfylling og vedlikehold til ProffPartner.

– Bransjene vi opererer i er preget av hyppige endringer og kraftig konkurranse. Kundene har stort behov for nytenkende partnere som kan fremme innovasjon. Målet er å gi kundene ideer og kompetanse som gjør at de kan jobbe smartere og mer effektivt med de beste løsningene og produktene, sier Chapman.