Firma | Centerpoint AS |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 05.12.2012 |
Vi søker etter 2 Dokumentkontrollere til et av Norges største samferdselsprosjekter.
Hovedoppgaver som skal utføres:
- Utarbeidelse og vedlikehold av dokument/tegningslister
- Daglig dokumentkontroll, oppfølging og rapportering
- Vedlikeholde prosjektets rom i prosjekthotell
- Bistå med kontraktsoppfølging og leverandøroppfølging
- Bistå med datainput i støttesystemer (Banedata etc)
- Generell opplæring og prosjektstøtte i dokumenthåndtering til og med overelevering av sluttdokumentasjon
I tillegg til ovenstående oppgaver kan leder pålegge gjennomført oppgaver som naturlig hører inn under fagområdet.
Utdannelse/kompetanse:
- Kompetanse innen dokumentstyring, og min. 2 års erfaring med teknisk dokumenthåndtering, fra byggherreorganisasjon, rådgiver- eller entrepenørbransjen.
- Gode holdninger til sikkerhet og kvalitet
- Gode kommunikasjonsevner
- Gode datakunnskaper og erfaring med Proarc, e-Room og Microsoft office pakken
- Gode norsk - og engelskkunnskaper
- Personlig egnethet vil bli evaluert etter intervju.
Centerpoint AS har i dag 170 konsulenter på langvarige oppdrag og kan tilby:
- Ordnede arbeidsforhold som konsulent
- Gode betingelser og langsiktige oppdrag for den rette kandidat
- Karriererådgivning
- Sosiale/faglige samlinger
- Tilgang til Centerpoint sitt nettverk og fremtidige oppdrag
Link elektronisk søknad:
http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=38632583
Spørsmål om stillingen?
Mads Julo
Senior Rådgiver
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Centerpoint AS
- Fylke Oslo