Firma | Centerpoint AS |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 05.12.2012 |
Vi søker etter 2 Dokumentstyrere til samferdselsprosjekt i Oslo.
Hovedoppgaver som skal utføres:
- Utarbeidelse av dokumentlister/planer for egenprodusert teknisk dokumentasjon
- Oppfølging av leverandørdokumentasjon (rådgiver og entreprenører)
- Kvalitetskontroll av registreringer i ProArc (ProTeknisk)
- Sikre uttak av dokumentnummer i forhold til all dokumentproduksjon (i samarbeid med Dokumentsenteret), herunder også administrere tildeling av FDV nr. for sluttdokumentasjon
- Etablere og vedlikeholde prosedyrer for dokumenthåndtering, dokumentsystem for prosjektet (nummerstruktur, dokumentmal, tilrettelegging i ProArc, prosjektspesifikk dokumenthåndteringsprosedyre osv.)
- Overlevering av FDV og sluttdokumentasjon
- Oppfølging og administrasjon av Prosjekthotell (i samarbeid med prosjektsekretær)
I tillegg til ovenstående oppgaver kan leder pålegge gjennomført oppgaver som naturlig hører inn under fagområdet.
Utdannelse/kompetanse:
- Minimum 10 års erfaring innen dokumentkontroll/styring og dokumenthåndteringssystemer.
- Generelt god IT kunnskap og forståelse.
- Kunnskap om- og erfaring fra dokumentkontroll/styring i større utbyggingsprosjekter. Erfaring med og evne til å oppnå resultater gjennom samarbeid.
- Gode samarbeidsevner
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne
- Systematisk og analytisk arbeidsmetodikk
- Personlig egnethet vil bli evaluert etter intervju.
Centerpoint AS har i dag 170 konsulenter på langvarige oppdrag og kan tilby:
- Ordnede arbeidsforhold som konsulent
- Gode betingelser og langsiktige oppdrag for den rette kandidat
- Karriererådgivning
- Sosiale/faglige samlinger
- Tilgang til Centerpoint sitt nettverk og fremtidige oppdrag
Link elektronisk søknad:
http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=38632292
Spørsmål om stillingen?
Mads Julo
Senior Rådgiver
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Centerpoint AS
- Fylke Oslo