Vi har behov for å øke vår prosjektstyringskapasitet, og søker kompetanse som vil bidra med faglige og personlige ferdigheter i vår organisasjon.
Kunne du tenke deg å lede et prosjektteam i et eller flere av våre spennende boligprosjekter i Vestfold?
Ansvar/arbeidsoppgaver
Vi ser etter deg med solid kompetanse og erfaring, som er tydelig, strukturert, selvstendig og evner å lede et team med variert faglig bakgrunn.
Du vil ha ansvar for:
- prosjektgjennomføring fra idé til overlevering
- prosjekt- og økonomistyring
- prosjektutvikling
- oppfølging av kunder
- internkontroll og kvalitetsstyring
- myndighetskontakt og byggesaksoppfølging
Dine kvalifikasjoner
- Ingeniør/Sivilingeniør
- Bakgrunn fra konsulent-, entreprenør- eller byggherresiden
- Initiativrik, løsningsorientert og serviceinstilt
- Evne til selvstendig arbeid og samarbeid med interne og eksterne faggrupper
- Interesse for eget fag og estetikk
- Gode lederegenskaper
Det forventes at prosjektsjef har kjennskap til byggforskriftene, plan- og bygningsloven.
Prosjektsjef rapporterer til distriktssjef.
Vi kan tilby
- Et kompetent fagmiljø i et selskap i vekst
- Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Firmahytte
JM er et innovativt og solid boligutviklingsselskap med mange prosjekter både innenfor småhusfelt, leilighetsbygg, barnehager, næringsbygg og offentlige bygg i urbane omgivelser. JM har et tverrfaglig og aktivt fagmiljø med konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
Ta gjerne kontakt med Tom Høier Petersen, Personaltjenester AS, mobil 91 59 05 70 /tom@personaltjenester.no eller distriktssjef Svein Sundby, mobil 93 44 25 23 / svein.sundby@jm.no
Søknad sendes til tom@personaltjenester.no eller via www.jm.no
http://delta.hr-manager.net/ApplicationForm/ApplicationForm.aspx?wStep=1