Leder anleggsavdelingen

Toten Bygg og Anlegg AS er et selskap i Betonmast Bygg AS. Selskapet har et omsetningsmål i 2012 på 260 Mnok, er i vekst og kan vise til gode resultater og solid økonomi. Toten Bygg og Anlegg har Toten, Gjøvik, Land og Øvre Romerike som sitt største markedsområde og har 140 medarbeidere fordelt på bygg-, anleggs-, maler- og serviceavdeling.

Betonmast Bygg AS er et bygg- og eiendomskonsern med datterselskaper i Oslo, Bergen, Østfold, Arendal, Romerike og Mjøsregionen. I tillegg kjøpte selskapet i 2011 Selvaag Bygg AS. Egne prosjekter utvikles gjennom eiendomsselskapene Horisont og Toten Bygg og Anlegg Eiendom (TBAE). Selskapet er i sterk vekst og forventet omsetning i 2012 etter oppkjøp av PK Entreprenør AS er på over 2Mrd Nok.

For mer informasjon se www.tba.no eller www.betonmast.no.

FirmaToten Bygg og Anlegg AS via Adecco
FylkeOppland
StedLena
Søknadsfrist13/05/2012

Vil du lede vår anleggsavdeling og være en pådriver for vår videre vekst og utvikling?

Vår dyktige leder går av med pensjon, og vi søker hans erstatter. Anleggsavdelingen samarbeider tett med bygg- og eiendomsavdelingen og en stor del av arbeidsmengden vil være via interne prosjekter. Du må også følge med i markedet og regne på eksterne jobber. Du er utviklingsorientert og trives med en variert arbeidsdag bestående av ledelse, kundebehandling, kalkulasjon og drift. Avdelingen omsatte i 2011 for 18 mill. og bidro med positive resultater. Du leder en avdeling med 12 dyktige medarbeidere med lang erfaring og rapporterer til Daglig leder i Toten Bygg og Anlegg.

Er du interessert og ønsker mer informasjon, ta gjerne kontakt med rådgiver i Adecco Search & Select for en uforpliktende samtale. Vi behandler din henvendelse konfidensielt, om ønskelige også overfor oppdragsgiver.

 

Arbeidsoppgaver
  • Ansvar for avdelingen inklusive økonomisk kontroll og rapportering
  • Ansvar for personal/bemanningsplanlegging og oppfølging av lærlinger
  • Kundekontakt, salg og markedsføring
  • Kalkulasjon av interne og eksterne anbud/tilbud
  • Oppfølging av prosjekter og sikre kontraktsmessige og økonomiske rammer
  • Sørge for at arbeidet skjer i samsvar med standarder, lover og forskrifter
  • Leverandøroppfølging/innkjøp

 

Kvalifikasjoner
  • Relevant teknisk utdannelse. Ledererfaring fra bransjen og god erfaring med kundebehandling.

 

Egenskaper
  • Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig.
  • Evne til å skape et godt samarbeidsklima
  • Kundeorientert
  • Inneha gode lederegenskaper
  • Kvalitets- og resultatbevisst
  • Være strukturert i din arbeidsmetodikk
  • Løsningsorientert

 

Det tilbys
  • Et økonomisk solid selskap som satser offensivt og har målsetning om vekst
  • En arbeidsdag som er hektisk og variert, men med stor frihet til å styre dagene selv
  • En avdeling med erfarne og dyktige medarbeidere
  • Gode it-systemer og administrative strukturer for kalkulasjon og prosjektoppfølging
  • Konkurransedyktige betingelser med bonusmulighet og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et arbeidsmiljø som kjennetegnes ved en flat struktur, godt samhold og et sosialt miljø med mye humor. Vi har fokus på sosiale tiltak for å bidra til god trivsel.

Vis flere stillinger: