Personalsekretær

VIL DU VÆRE MED PÅ A-LAGET?

Albert Kr. Hæhre AS har i løpet av de siste 35 årene etablert seg som en betydelig aktør innen bygg og anlegg. Gruppen omsetter årlig for over 1 milliard kroner. Våre datterselskapers virksomhet spenner fra vei og anlegg til nærings- og boligbygg, med oppdrag både for private og offentlige byggherrer over hele landet.
Med kontorer på Vikersund, i Asker og i Bergen, dyktige og erfarne ansatte, stor moderne maskinpark og solid fotfeste i markedet, står vi sterkt rustet til å møte framtidige utfordringer innenfor bygg- og anleggsmarkedet. Selskapet har under gjennomføring flere store samferdselsprosjekter og planlegger fortsatt ekspansjon innenfor arbeider med vei, jernbane, tunnel, flyplassutbygging og broer. Vi arbeider kontinuerlig for å styrke vår konkurranseevne for fremtidig store og tverrfaglige samferdselsprosjekter.

FirmaAlbert Kr. Hæhre AS
Fylke
SøknadsfristSnarest


Albert Kr. Hæhre AS søker derfor til fast ansettelse


Personalsekretær

 

Vi søker en voksen person med erfaring. Du må trives med rutineoppgaver, men også være kreativ og ha lyst til å bidra i utviklingen av bedriftens HSM/KS og personalavdeling. Personalsekretæren må kunne håndtere data og enklere dataprogram, være effektiv på registreringsarbeid og dokumentasjon, samt kunne kommunisere med bedriftens ansatte og med eksterne instanser. Stillingen vil kunne utvikles i samsvar med bedriftens behov og den ansattes kompetanse og interessefelt.


Arbeidsoppgaver:

  • * Oppfølging og ajourføre bedriftens personalsystem
  • * Oppfølging av rutiner i forbindelse med sykefravær og med nyansatte 
  • * Administrere bedriftens stoffkartotek gjennom BASS og holde oversikt over substitusjonsvurderinger.
  • * Utvikle og holde oversikt over kompetanseregisteret. Innhente tilbud og administrere gjennomføring av kurs
  • * Sammenstille data til bruk i enkle rapporter.
  • * Samle dokumentasjon og tilrettelegge for gjennomføring av HMS/KS og personal saker.      
  • * Samarbeide med offentlige instanser som NAV, arbeidstilsynet, BHT og andre.
  • * Bidra i å utvikle bedriftens internkontroll og kvalitetssystem, inkl. personalhåndboken.

 

Kvalifikasjoner/egenskaper:

  • * Kunne jobbe systematiske med rutinebaserte oppgaver
  • * Kunne følge opp og ta ansvar for enkeltsaker 
  • * Ha evnen til analytisk tenkning, være kreativ og løsningsorientert
  • * Bruke enkelt data- og presentasjonsverktøy    
  • * Kunne samarbeide men også jobbe selvstendig 
  • * Er engasjert, lærevillig, serviceinnstilt og fleksibel

  

Vi tilbyr:

  • * En stilling som veksler mellom rutineoppgaver, nyskapning og utviklingsoppgaver  
  • * Hyggelig arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • * Varierte oppgaver og gode utviklingsmuligheter.
  • * Gode lønnsbetingelser

 

Arbeidssted: Billingstad.  Noe reise i Norge kan forekomme.

Kontakt:
Marimette Rynning, tlf. 951 76 606

Søknad sendes til: 
Albert Kr. Hæhre AS
Att: Marimette Rynning
Postboks 279, 1301 SANDVIKA
Du kan også sende søknaden på e-post til marimette.rynning@akh.no

Søknadsfrist: Snarest

Vis flere stillinger: