Mitsubishi lanserer prisløfte

Fra 1. februar 2012 forplikter Mitsubishi seg til å møte alle dokumenterte og innholdsmessig likeverdige pristilbud fra andre verksteder ved service og reparasjoner på alle sine person- og varebiler.

Mitsubishi Prisløfte gjelder service og mekaniske reparasjoner (ikke karosseri) for alle Mitsubishi person – og varebiler. Ved fremvisning av skriftlig spesifisert tilbud fra konkurrerende autorisert verksted på samme jobb og eventuelt deler i forkant av påbegynt arbeid, vil Mitsubishi-verkstedet nå tilby jobben til samme eller lavere pris.

Konkurrerende tilbud må også være fra samme naturlige geografiske område og ikke eldre enn en måned gammelt.

– Vi ønsker gjennom Mitsubishi Prisløfte å vise kundene at Mitsubishi-verkstedet ikke er dyrere enn andre. Ordningen skal gi våre kunder trygghet i forhold til vår konkurransedyktighet på pris, sier Rune Gjerstad, administrerende direktør i Mitsubishi i Norge.

– Vi har som målsetning at våre spesialiserte mekanikere skal få ta hånd om flest mulig Mitsubishi på en profesjonell måte, avslutter han.