– Vi er svært fornøyd med at Byggmakker kom på en hederlig 7. plass totalt og dermed ble best i byggevarebransjen, sier markeds- og kjededirektør Irlinn Tystad i Byggmakker Norge.
Kartleggingen viser for øvrig i følge Dagens Næringsliv at butikkansatte overser kunder og sier sjelden ”hei”.
- Det er dårlig. Å bli sett er viktig for totalinntrykket, hvor mye du kjøper, hvor lenge du blir i butikken og om du kommer tilbake, sier daglig leder Petter E. Austad i Daymaker as til DN.
- Undersøkelsen til Daymaker bekrefter også undersøkelsen til BI/Norsk kundebarometer (2011) og hvor Byggmakker også troner på toppen i byggevarebransjen knyttet til kundeservice. Dette viser at vårt fokus internt knyttet til å ha kompetente og fornøyde medarbeidere som kan salg og service, gir resultater, sier Irlinn Tystad.
- Nøkkelord
- Byggevarer