Brukerstøtte / teknisk support

Holte Byggsafe er norges ledende leverandør av programvare og tjenester til bygg-, anlegg og eiendomsnæringen (BAE-næringen), med over 30 års erfaring innen fagområdet. Vi er lokalisert i Oslo, Tønsberg og Trondheim, med hovedkontor på Skøyen. Selskapet har i dag 100 ansatte. Vårt datterselskap i Trondheim, Hinfo, utvikler JobOffice – en modulbasert programvare spesielt tilpasset VVS-bransjen. Se www.hinfo.no for mer informasjon.

FirmaHolte Byggsafe AS
FylkeSør-Trøndelag
StedTrondheim
Søknadsfristsnarest

Har du erfaring med Windows server, SQL-databaser, nettverk og erfaring fra rørleggerfaget?

 

JobOffice inneholder funksjoner for kalkulasjon, fakturering, kalender, timelister, programvare for PocketPC, integrasjon med VVS-grossister og VVS-kjeder med mer. Vi skal øke bemanningen på vår supportavdeling og søker etter kundekonsulent for brukerstøtte/teknisk support. Arbeidssted vil være på Pirsenteret i Trondheim.

Arbeidsoppgaver:

•    Generell brukerstøtte på JobOffice via telefon/e-post (førstelinjesupport)
•    Registrering av henvendelser
•    Oppfølging av supportsaker
•    Overføre saker til andrelinjesupport/teknisk support ved behov

Kvalifikasjoner:

•    Du behersker godt generell bruk av data/internett
•    Du er serviceinnstilt og liker å hjelpe andre (for telefonsupport, oppfølging av saker)
•    Du er pedagogisk anlagt (for å forklare brukerne hvordan ulike funksjoner i systemet kan benyttes)
•    Du er ryddig, stukturert og systematisk – og takler at det til tider er arbeidsdager med mange henvendelser og høyt trykk
•    Du har gjerne erfaring fra rørleggerfaget og/eller generell forståelse for hvordan hverdagen til en rørlegger er. Dette er ikke påkrevet.
•    Du gjør deg godt forstått både muntlig og skriftlig

 

Spørsmål om stillingen? Kontakt:

 

Vis flere stillinger: