Løvenskiold Handel med Norges største

Kommende helg arrangerer Løvenskiold Handel bransjens største lukkede fagmesse. I løpet av tre hektiske dager vil nærmere 2500 deltakere bli håndtert.

13. -15. januar gjennomføres Arena 2012 for Løvenskiold Handels egne kjeder, samarbeidende kjeder, leverandører og kunder på Norges Varemesse, Lillestrøm.

– Vi disponerer nærmere 8.000 kvadratmeter utstillingsareal, og gjennom tre effektive dager vil vi daglig håndtere mellom 800 og 900 personer. Med totalt nærmere 2500 deltakende personer er vi stolte av å invitere til bransjens største lukkede fagmesse, kommenterer markedsdirektør Tina Karp i Løvenskiold Handel.

Fredag 13. januar er viet proffkundene som deltar på sitt årlige Fagtreff. Det er påmeldt rundt 600 Maxbo proffkunder som vil få faglig input fra 60 av Løvenskiolds proffrelaterte leverandører. Kundene er inndelt i grupper og blir ”styrt” rundt hos leverandørene med tidsstyring. Totalt vil det i løpet av denne dagen være over 850 kunder, medarbeidere og leverandørrepresentanter i aktivitet. Etter det faglige arrangeres det festmiddag for kunder og leverandører.

Lørdag 14. og søndag 15. januar er det forhandlere som skal møte leverandørene og få presentert produktnytt, sesongnyheter, kampanjer m.m. Det er ca 100 leverandører, som stiller med over 400 leverandørrepresentanter, til stede, og disse skal presentere seg og sine produkter. Varehus og butikker tilknyttet Maxbo, Maxbo Stormarked, Maxbo Proff og Malia, samt frittstående kunder av Løvenskiold Handel, deltar i arrangementet.

– Totalt er over 500 aktive og engasjerte ledere og medarbeidere fra butikker og varehus til stede disse to messedagene, opplyser Karp

Løvenskiold Handel Arena er først og fremst en innkjøpsmesse med fokus på leverandører, produkter og salg. Overordnet for dette ligger det en klar målsetting fra Løvenskiold Handel om å samarbeide med bransjens beste leverandører. Selskapets kjedekonsepter har uttalte mål om å skape enkle og gode handleopplevelser for våre kunder hvor økt salgs- og produktkompetanse er spesielt viktige områder. ”Mer enn forventet!” er det overbyggende temaet for arrangementet, fremholder Karp.

I tillegg til selve innkjøpsmessen gjennomføres det fredag eget kjedetreff for ledere og medarbeidere i Malia-kjeden. Lørdag ettermiddag er det lagt til rette for en samling med alle deltakende leverandører. Søndag ettermiddag avsluttes Arena 2012 med en inspirasjonssamling som karakteriseres som spennende.