Byggeindustrien satser

For Mediehuset Byggeindustrien vil 2011 bli det beste året noensinne. Omsetningen vil komme opp mot 42 millioner kroner med et godt resultat på bunnlinjen. - Nå satses det på ytterligere vekst i 2012, sier sjefredaktør Per Helge Pedersen.

- I løpet av det året som har gått, har vi fått flere nye medarbeidere på plass. Denne rekrutteringspolitikken vil bli ført videre. I 2012 utvider vi også med en ekstra utsendelse av bladet slik at vi da får 19 utgaver. Vi kommer også med nye tilbud til abonnentene i 2012. Da vil vi også kunne tilby digitale abonnement, sier sjefredaktør Pedersen.

Aktiviteten i norsk byggenæring er stor og næringen blir stadig større i sin utbredelse. Dette betyr flere temaer, prosjekter og arrangement å dekke for et aktivt fagblad som ønsker å gjenspeile hele næringen. Dette tar Byggeindustrien konsekvensen av ved å styrke staben ytterligere for å få større kapasitet til å produsere mer innhold.

En økning i antall utgivelser betyr noen forskyvninger i tidligere publisert utgivelsesplan. Ta gjerne kontakt med din faste kontaktperson eller en i salgsavdelingen for praktiske spørsmål knyttet til dette.

Trafikkveksten på bygg.no har vært meget god gjennom hele året.

- Denne utviklingen vil fortsette. Vi kommer med flere nye tilbud på nettsidene slik at de blir enda mer aktuelle. Kombinasjonen Byggeindustrien og bygg.no (+ anlegg.no) har vist seg å være svært vellykket. Vi merker også en veldig hyggelig utvikling i trafikken på hage.no, opplyser Pedersen.