Godt fornøyde Entra-kunder

Entra Eiendoms kunder er godt fornøyde med service og oppfølging fra Entra. Administrerende direktør Kyrre Olaf Johansen vil imidlertid jobbe hardt for at kundene skal bli enda mer tilfredse fremover.

- Det er gledelig å se at Entras kunder er tilfredse med jobben vi gjør daglig på alle de 125 bygningene vi eier. Samtidig ser vi at vi har noen forbedringsområder som vi vil jobbe med. Dette gjelder enda bedre tilgjengelighet og service, samt oppfølging av kunden, sier administrerende direktør i Entra Eiendom Kyrre Olaf Johansen.

Johansen forteller at Entra er i ferd med å iverksette en ny kundestrategi med mål om å bli best på kundeopplevd kvalitet. Norsk Leietakerindeks viser at selskapet er godt på vei, selv om det fortsatt er forbedringspotensial.

Entra Eiendom har en kundetilfredshet på 70. Dette er godt over det norske snittet på 66 i eiendomsbransjen. Undersøkelsen tar for seg områder som service og kundebehandling, lokaler og tilpasning, pris, image, miljø og beliggenhet. Entra scorer generelt over det norske snittet på alle de 10 områdene som har betydning for kundetilfredsheten.

- Vi skal jobbe enda tettere med kunden, løse utfordringer raskt, og jobbe for å bli en partner kunden tar med på råd i endringsprosesser, sier Kyrre Olaf Johansen.

Han påpeker at jobben de Entra-ansatte gjør hver dag er helt avgjørende for kundens opplevelse av selskapet. I oktober tilpasset derfor Entra organisasjonen for å gi kundene enda tettere og bedre oppfølging.

- Vi ser nå også på hvordan kundebehandlingen kan bli enda bedre, og om vi kan tilby ekstratjenester som kundene etterspør, sier Johansen.

Han mener leietakerindeksen er et viktig verktøy for eiendomsbransjen i arbeidet med å bedre kundetilfredsheten. Norsk Leietakerindeks er en kundeverdianalyse for utleiere av næringsbygg utført av NæringsEiendom og Claes Fornell International (CFI Group).