Firma | NCC Roads AS |
Fylke | |
Søknadsfrist | 05.11.2011 |
Overordnet om stillingen
En funksjonskontrakt for drift og vedlikehold av veger med alle tilhørende synergier er i NCC Roads definert som et prosjekt. Stillingen som prosjektleder er en stilling på høyt nivå i NCC Roads AS. Prosjektleder rapporterer til distriktssjef. Dette innebærer bl.a. et relativt vidt ansvarsområde med tilhørende myndighet for å ivareta dette ansvaret.
For å inneha stillingen kreves enten høyere utdannelse som ingeniør eller tilsvarende, eller tilpasset realkompetanse tilegnet på annen måte. Det kreves ledererfaring, og erfaring innen området drift og vedlikehold av veier. Spesielt er det ønskelig med erfaring fra gjennomføring av, og/eller administrativ deltagelse i Statens vegvesens funksjonskontrakter for drift og vedlikehold av veier. I tillegg er det nødvendig at prosjektleder innehar tilstrekkelig IT-kompetanse for normal administrering av en funksjonskontrakt med de ansvarsområdene som er beskrevet.
Personalansvar
o Ansettelser
o Medarbeidersamtaler (MAS)
o Lønnsforslag for ansatte i egen organisasjon
o Følge gjeldende lover, strategier, regler, overenskomster m.v.
o Personaloppfølging
o Opplæring
Ansvar for løpende drift
o Prosjektansvar (kontraktsansvar)
o Tilbudskonkurranser for tilleggsarbeid
o Samordning mellom kontrakter
o Gjennomgang av KS-system
o Beslutningsstøtte
o Fast deltagelse (NCCs representant for kontraktsarbeidet) i byggemøter
Økonomiansvar
o Utarbeidelse forslag til budsjett for eget prosjekt
o Optimalisering ift. budsjett
o Månedsavslutning
o Prognosearbeid (F1, F2, F3, F4)
o Tiltaksplaner
o Rapportering
For ytterligere informasjon, kontakt Rett Bemanning v/Jean Lorange på tlf 480 40 606, eller på e-post jl@oslo.rettbemanning.no
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter NCC Roads AS