Bouvet fikk Optimera Montèr

Optimera Montèr har siden juni vært ute etter ny byråforbindelse for proffmarkedet.

Noen av kriteriene som ble satt i konkurransen, var at byrået skulle kunne dokumentere, og i praksis bevise, at man representerte toppskiktet innen Business to Business-markedsføring og løsninger, samt inneha sterk relasjonsmarkedsføring- og retail-kompetanse.

Basert på de inviterte bidragene, falt valget til slutt på Bouvet Reklamebyrå.

- Kompetansen i Bouvet er satt sammen på tvers av fagområder, og det i begrepets rette forstand: Når vi får servert problemstillinger som dem Optimera Montèr står overfor, jobber digital-, relasjon- og retail-mennesker sammen i team. Flere og forskjellige hoder tenker bedre enn få ensrettede – så sant de er ujålete nok til å evne å lytte, lære og å utvikle hverandres idéer. Det resulterte i en svært inspirerende prosess og et samarbeid vi jubel-gleder oss til, sier Ina Svarød, leder av Bouvet Reklamebyrå.

- Bouvet Reklamebyrå representerer det vi trenger innen relasjonsmarkedsføring. I tillegg synes vi at kompetansen på digitale medier som Bouvet innehar er meget spennende med tanke på fremtiden. Vi ser frem til å ta fatt på en spennende reise sammen, sier Erik Tønnessen og Camilla Bottolfs i Optimera.