Driftig prosjektleder

Syljuåsen AS er en solid og betydelig aktør innen byggebransjen i Oppland og Hedmark. Vi har 170 godt kvalifiserte og motiverte medarbeidere som jobber mot et felles mål: Å bygge tillit.

Syljuåsen Oppland teller 133 ansatte og holder til i hyggelig lokaler i Thomasdalen på Gjøvik. Selskapet ble stiftet i 2001, men har sitt utspring fra 1947, og legger vekt på kompetanse, kunnskap og håndverkstradisjon som skal være med å bygge og forme Mjøsregionen. Vi ønsker å være med å forme vårt felles nærmiljø, både som entreprenør og samfunnsaktør. Vi vil være en attraktiv samarbeidspartner og spennende arbeidsgiver.

Les mer på www.syljuaasen.no

FirmaAdecco Select for Syljuåsen
Fylke
Søknadsfrist05.09.2011

Nå trenger vi en drivende dyktig lagspiller til vårt Gjøvik-kontor. Som prosjektleder vil du ha overordnede ansvar for organisering, økonomi, framdrift og kvalitet/resultat på det enkelte byggeprosjekt. Du arbeider i tett dialog med byggeplassleder og samarbeider med et faglig godt team på hovedkontoret.

Den vi søker har byggteknisk utdannelse og erfaring. Du er klar for nye utfordringer og ser muligheter i å videreutvikle deg hos oss. Du vil ha arbeidssted i lyse og trivelige lokaler i Thomasdalen på Kallerud.

Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også ovenfor oppdragsgiver. Ta gjerne kontakt med undertegnede for en prat om stillingen.

 

Arbeidsoppgaver

 

•Ledelse av prosjekter med totalansvar for organisering, økonomi, framdrift og resultat i byggeprosjektet

•Forhandle/kontrahere underentrepriser og leveranser av materiell og tjenester

•Kommunikasjon med kunder, underleverandører, tilsynsmyndigheter og rapportering til egen organisasjon

•Ansvar for bemanningsløsning, opplæring og HMS/KS funksjon på byggeplass

•Bistå i tilbud/anbudsutarbeidelse og kalkulering

•Orientering/rapportering i faste prosjektledermøter

 

Kvalifikasjoner

 

•Utdannelse innenfor bygg/anlegg som siv.ing/ingeniør eller fra teknisk fagskole

•Relevant erfaring innen prosjektledelse eller byggeplassledelse (formann/bas)

•God kjennskap til officepakken, og gjerne kjennskap til kalkuleringssystemer

•Gode norsk kunnskaper, muntlig og skriftlig

 

Egenskaper

 

•Inneha god forretningsforståelse og "kremmerånd"

•Gode leder- og samarbeidsevner

•Være strukturert i din arbeidsmetodikk

•Gode kommunikative egenskaper

•Relasjonsbyggende med evne til å utvikle forretningsmessige nettverk

•Solid gjennomføringskraft og arbeidskapasitet

•Trives med en hektisk arbeidsdag

 

Det tilbys

 

•Stillingsbrøk: 100%

•En jobb hos en solid bedrift med god kompetanse og erfaring

•En utfordrende stilling med faglig utviklingsmuligheter

•Et arbeidsmiljø preget av romslighet, humor og korte beslutningslinjer

•Konkurransedyktige betingelser

•Bonusordning basert på selskapets resultatoppnåelse

•Jobb hos en bedrift som er aktiv og synelig i lokalmiljøet, blant annet ved sponsing av lokal idrett

 

Spørsmål om stillingen

 

Kontakt Monica J. Moen Riste

Seniorrådgiver Adecco Select

Telefon (+47) 990 13 015

Vis flere stillinger: