Byggeplassleder

Syljuåsen AS er en solid og betydelig aktør innen byggebransjen i Oppland og Hedmark. Vi har 170 godt kvalifiserte og motiverte medarbeidere som jobber mot et felles mål: Å bygge tillit.

Syljuåsen Oppland teller 133 ansatte og holder til i hyggelig lokaler i Thomasdalen på Gjøvik. Selskapet ble stiftet i 2001, men har sitt utspring fra 1947, og legger vekt på kompetanse, kunnskap og håndverkstradisjon som skal være med å bygge og forme Mjøsregionen. Vi ønsker å være med å forme vårt felles nærmiljø, både som entreprenør og samfunnsaktør. Vi vil være en attraktiv samarbeidspartner og spennende arbeidsgiver. Les mer på www.syljuaasen.no

FirmaAdecco Select for Syljuåsen
Fylke
Søknadsfrist05.09.2011

Syljuåsen Oppland har flere spennende prosjekter utover høsten og en god ordresituasjon. Vi har derfor behov for en dyktig leder til våre byggeplasser. Du vil få tildelt prosjekt med bakgrunn i din erfaring. Arbeidssted er i stor grad innenfor Gjøvik - Land - Toten regionen. Du har noen års erfaring som leder på byggeplass, god byggteknisk forståelse og ønsker å skape et godt arbeidsmiljø for dine medarbeidere. Du får ansvar for daglige drift på byggeplassen og vil samarbeide tett med prosjektleder.

 

Din søknad behandles konfidensielt, om ønskelig også ovenfor oppdragsgiver. Vi ser gjerne at du melder din interesse før sommerferie (8.juli), men har søknadsfrist først den 7. august.

 

Arbeidsoppgaver

■Daglig drift av byggeplassen herunder:

■Lede og administrere byggeplassen og være Syljuåsen sin representant utad

■Utarbeide bemanningsplaner, framdriftsplaner og sørge for at prosedyrer blir fulgt

■Bistå prosjektleder i innhenting av tilbud, forhandling og kontrahering, samt i oppfølging av økonomi med budsjett, prognoser og statusrapporter

■Følge opp akkordavtaler, timelister og kontroll av fakturaer

■Påse at rutiner for HMS, KS og vernetiltak blir fulgt opp

■Nært samarbeid med og rapportering til prosjektleder

 

Kvalifikasjoner

■Byggteknisk utdannelse fra teknisk fagskole eller ingeniør høyskole

■Det er også aktuelt med mesterbrev/fagbrev om erfaring kan kompensere for manglende teoretisk forankring

■Ledererfaring

■Normal kjennskap til office-pakken

■Flytende norsk, muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

■Gode lederegenskaper og flink til å motivere dine medarbeidere

■Strukturert i din arbeidsmetodikk med god helhetsoversikt

■Godt utviklet forståelse for økonomi/lønnsomhetsfokus

■Gode kommunikative egenskaper

■Relasjonsbyggende med evne til å utvikle forretningsmessige nettverk

■Evne til å skape tillitt og godt samarbeidsklima

■Solid gjennomføringskraft og arbeidskapasitet

 

 

Vi tilbyr

■En jobb hos en solid bedrift med god kompetanse og erfaring

■En utfordrende stilling med mulighet for faglig - og karrieremessig utvikling

■Et arbeidsmiljø preget av romslighet, humor og korte beslutningslinjer

■Konkurransedyktige betingelser

■Bonusordning basert på selskapets resultatoppnåelse

■Jobb hos en bedrift som er aktiv og synelig i lokalmiljøet, blant annet ved sponsing av lokal idrett.

 

Andre opplysninger

■Stillingsbrøk: 100%

■Reiseaktivitet: Ingen reiseaktivitet

■Fast

■Antall stillinger: 1

 

Arbeidssted

■Kallerudlia 15,

2816 Gjøvik

■NO: Hedmark

■NO: Oppland

 

Referansenr: 201112040019

Søk på stillingen

https://www.webcruiter.no/wcmain/CvJobRespond1.aspx?oppdragsnr=1086812859&company_id=288935376&culture_id=NB-NO

Kontaktinfo:

Monica J. Moen Riste Seniorrådgiver Adecco Select (+47) 990 13 015 monica.riste@adecco.no

Vis flere stillinger: