Ny Selvaag-kampanje i Finansavisen

”Hva får man av å bygge 50 000 boliger? Lyst til å bygge 50 000 til.” Dette er overskriften på den første av en serie helsidesannonser for Selvaag i Finansavisen.

Kampanjen skal synliggjøre Selvaags unike historie og styrke selskapets markedsposisjon.

– Det vil bli stor etterspørsel etter nye boliger i våre kjerneområder fremover, og vi kommer derfor til å trappe opp boligbyggingen kraftig. I denne prosessen er det viktig for oss å kommunisere at Selvaag er Norges mest erfarne og innovative boligbygger. Vi har nær 50 000 boliger bak oss og en god fremtid foran oss. Gjennom hel- og deleide prosjekter har vi over 10 000 boliger under utvikling, fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Det er det ingen andre norske boligbyggere som har, sier Baard Schumann, administrerende direktør i Selvaag Bolig.

Kampanjen består av tre forskjellige helsidesannonser, og det skal trykkes én hver torsdag i Finansavisen i 15 uker. Den første annonsen står på trykk i dag.