Kontormedarbeider / sekretær ved Norconsults Hamarkontor

 

Norconsult AS er med sine 1750 ansatte Norges største tverrfaglige rådgiver rettet mot samfunnsplanlegging og prosjektering. Vi leverer tjenester nasjonalt og internasjonalt knyttet til bygg og eiendom, energi, industri, informasjons- og kommunikasjonsteknologi, kommunalteknikk, miljø, olje og gass, plan, samferdsel, samfunnssikkerhet og tekniske systemer. Selskapet, som er ansatteid, har hovedkontor i Sandvika og 53 andre kontorer i Norge og i utlandet.

FirmaNorconsult
FylkeHedmark
StedHamar
Søknadsfrist20.01.2011

Norconsults kontor i Hamar har ca 40 medarbeidere. Vi har en god blanding av yngre og eldre medarbeidere og en kvinneandel mellom 30-35 %. Du vil samarbeide tett med kontorleder og ledergruppen, som sammen har ansvaret for ledelses- og administrative funksjoner. Ledergruppen består i tillegg til kontorleder, av 4 drifts- og markedsansvarlige som leder fagavdelingene bygg og anlegg, brann, miljø og kommunalteknikk samt plan og samferdsel. Videre tas det sikte på å bygge opp en fagavdeling for tekniske systemer (vvs- og elektroteknikk).

Vår sekretær gjennom flere år slutter til påske 2011 ved oppnådd pensjonsalder. Vi ønsker oss derfor en ny dyktig og erfaren sekretær.

Du bør være ryddig, strukturert og initiativrik, ha personal- og kundeerfaring fra tilsvarende roller samt erfaring med resepsjons- og telefontjeneste samt sekretærarbeid. I tillegg er det ønskelig med høy generell IT-kompetanse og gjerne noe regnskaps-/økonomiforståelse.

Du vil få en sentral rolle i den daglige driften av Hamarkontoret. Kontoret er i vekst og utvikling, og har et svært godt arbeidsmiljø og gode betingelser.

 

Arbeidsoppgaver

* Sentralbordtjeneste og kundemottak

* Sekretæroppgaver og administrasjon i utvalgte oppdrag

* Være/ bli kontorets Word-/tekstbehandlingsspesialist

* Bestillerfunksjon for kontorinnkjøp og godkjenning av inngående fakturaer

* Varierende kontoroppgaver (innkjøp av kontormateriell, til kantine og møterom, oppfølging av renhold)

* Oppfølging og informasjon av økonomi i oppdrag, bl.a. i samarbeid med oppdragsledere

 

Ønskede kvalifikasjoner

* Utdannelse fra videregående skole

* Eventuell annen tilleggsutdannelse vil være en fordel

* IT-kompetanse innen MS-Office (word, excel og power point)

* Sosial legning for samarbeid og miljøskaping

* Ryddig, effektiv og pålitelig

* Erfaring fra tilsvarende rolle(r) vil bli vektlagt

* Ev. erfaring fra DAK/3D et fortrinn, men ikke et krav

 

Vi tilbyr

* Gode lønns- og ansettelsesbetingelser

* Medeierskap i bedriften

* Utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre i spennende prosjekter sammen med dyktige medarbeidere

* Videreutdanning via kompetanseutviklingsplan

* Godt arbeidsmiljø og et godt sosialt miljø

* Studieturer, ulike sosiale arrangementer, idrettslag, bedriftshytter m.m.

 

Innsendelse av søknad

Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet.

 

Vis flere stillinger: