Viktig kampanje

PEAB kjører nå en stor fellesnordisk kampanje som vekker oppsikt. Dette er selvsagt hyggelig for PEAB, men det er også viktig for byggenæringen at entreprenørselskaper kjører slike kampanjer. Vi mener at det er godt for omdømme i hele byggenæringen. Alle piler peker nå oppover i byggenæringen, og det er derfor svært viktig at man får fram alle positive sider. Slike kampanjer som når et stort publikum, er viktig også for å sikre fremtidig rekruttering. Byggenæringen trenger mange kloke hoder og mange flinke hender i årene som kommer.

 

Vi håper at alle bedrifter i hele næringen og næringens organisasjoner er seg bevisst at de må jobbe med sitt omdømme – og at de må jobbe for næringens interesser. Vi i Byggeindustrien er selvsagt interessert i å skrive om alt som rører seg i næringen, og vi er spesielt glade i positive nyheter.

Vi nærmer oss jul. Vi jobber nå med de siste utgavene i 2010. Det vi allerede kan si er at dette blir et godt år for Byggeindustrien. Året under ett har også blitt bra for mange bedrifter – og langt bedre enn det man kunne frykte. Vi ser frem til 2011 som vi tror kan bli et meget bra år for alle i byggenæringen- fremtidsutsiktene er lyse. Det må vi fortelle verden.