God respons på anleggssatsing fra BRD

- Det har vært veldig god respons på vårt nye messekonsept med nystasing innen anlegg og infrastruktur på Bygg Reis Deg, sier salgssjef Tone Bonnerud i Bygg Reis Deg AS.

På det nye messekonseptet vil hovedfokus være rettet mot miljø og innovasjon.

Halvparten allerede utleid
Over halvparten av det totale hallarealet på Norges Varemesse er allerede utleid til en stor bredde av utstillere ett år før åpningen.

- Vi er godt fornøyd med påmeldingen så langt, og har god tro på at den gode utviklingen vil fortsette, sier adm. direktør Halvard Gavelstad i Bygg Reis Deg.

Bygge merkevare
Bonnerud og Gavelstad legger til at det gjennom messen vil bli markedsført produkter og tjenester samt bygge merkevare og omdømme både for byggherrer og leverandører.

- Det skal styrke kompetanse, rekruttering og konkurranse i næringen, sier Bonnerud.

Det blir i tillegg til utstillingen arrangert et faglig sterkt konferansekonsept integrert med utstillingen. Dette blir overført direkte på bygg.no og byggreideg.no

Konseptet lanseres under neste års utgave av Byggedagene, som går av stabelen 23. og 24. mars 2011.

- Bygg Reis Deg blir en åpen fagmesse og vil vise de beste løsningene for bygg, bolig og anlegg, legger Bonnerud til.